Gå til innhold

Hva kan Europa lære av Polen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke vær et profilert land. Men det er ikke sant at Polen er fritt for terror. De har sluppet unna terror fra islamister, men de har sine egne problemer med bla. høyreekstremistisk terror.

 

Jeg spesifiserte asiatisk terror. Du kan gjerne lage en tråd om europeisk terror hvis du vil det, men tror ikke vi nordmenn skal snakke så høyt om det. 

Lenke til kommentar

 

Ikke vær et profilert land. Men det er ikke sant at Polen er fritt for terror. De har sluppet unna terror fra islamister, men de har sine egne problemer med bla. høyreekstremistisk terror.

 

Jeg spesifiserte asiatisk terror. Du kan gjerne lage en tråd om europeisk terror hvis du vil det, men tror ikke vi nordmenn skal snakke så høyt om det.

 

Du skrev ikke ned regler for tråden og du klager hele tiden hvis folk legger til noe i innleggene sine som du ikke vil skal være med. Jeg anbefaler deg å legge inn rigide regler og rapportere til musa di kneler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Polsk høyreekstrem terror? Ja nå har man hørt det også.

 

Ang. trådens tema: Det vi kan lære er å ikke legge noe til rette for muslimer. Fellesnevneren for de landene som plages med islam er jo at det bygges moskeer overalt, og det legges til rette for at kvinnene deres kan gå på stønad og pumpe ut barn uten en gang å tenke på å måtte delta i arbeidslivet.

Endret av Tåkefyrste
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med polsk bakgrunn, men født i Norge og vært i Polen ca. 30 ganger i løpet av mitt liv vil jeg si: Svært lite når det kommer til dette feltet. Men det er pga at jeg ikke dyrker nasjonalisme, religion og rasisme som preger store deler av landet.

Endret av Dukien
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Polen: 0 terrorangrep fra islamister, lite muslimsk innvandring

Norge: 0 terrorangrep fra islamister, har muslimsk innvandring

Island: 0 terrorangrep fra islamister, har muslimsk innvandring

Portugal: 0 terrorangrep fra islamister, har muslimsk innvandring

 

Ergo Polen har 0 terrorangrep fordi de ikke har muslimsk innvandring? Jeg tror dette er hva de referer til som cherrypicking.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

At Polen er ikke en av de største aktørene når det kommer til å spre fred og demokrati til land i midtøsten med bombefly -- sånn som USA, England og Frankrike, eller til og med Norge?

For øvrig kan alle med et pass besøke polen, så de er ikke "trygge", dersom noen ønsker å arrangere en terroraksjon.
Problemet er bare at Polen ikke bomber land i midtøsten, så Norge er høyere enn Polen på listen over land IS ønsker å terrorisere.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...