Gå til innhold

Når kommer det neste terrorangrepet i Europa?


Anbefalte innlegg

Da har vi vært vitne til en rekke angrep i det siste, senest idag i London. Da lurer jeg på følgende, når og hvor blir det neste angrepet?

 

Når:  Måned

Sted: By eller land

 

TIPS for å unngå å bli drept i terrorangrep:

- Unngå store folkemengder

- Unngå store byer

- Unngå Europa

- Unngå Midt-østen

 

Ikke la frykten overvinne deg, selvom det er større mediadekning enn tidligere i Europa. 

 

Bare husk: De FLESTE som dør av terror er MUSLIMER. Det skjer oftere terrorhandlinger i muslimske land enn i Europa, men ingen bryr seg!

 

Reis til ikke-europeisk og ikke-muslimsk land! Da jeg tror du er tryggere. Eksempelvis: Vietnam

Endret av Den Perfekte Jobben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta at Sverige blir meget hardt rammet i nærmeste fremtid. Angående det neste så er vel det umulig å svare på, men jeg antar at det vil være i et av landene som alerede er utsatt og har hatt angrep. Det er en opptrapping av angrep virker det som så jeg blir ikke sjokkert hvis det skjer i dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gode tips for å ungå terror, men er terror det man bør være redd for når sjansen for å bli drept antagelig er flere hundre ganger større på vei til jobb?

 

Rundt 2000 personer i England dør i trafikken hvert år, det er ca 5 hver dag. Er terroren virkelig det man bør frykte mest av alt?

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gode tips for å ungå terror, men er terror det man bør være redd for når sjansen for å bli drept antagelig er flere hundre ganger større på vei til jobb?

 

Rundt 2000 personer i England dør i trafikken hvert år, det er ca 5 hver dag. Er terroren virkelig det man bør frykte mest av alt?

Det er to helt forskjellige ting som du må kunne skille, tilsiktede og utilsiktede handlinger. Men hvis du skal prøve å sammenligne det så må du i det minste ta med antall skadde og berørte av terrorenhandlingen, i tillegg til familiene av disse. De påføres ofte psykiske skader som de ofte tar med seg for resten av livet sitt.

For å ikke nevne andre virkninger, at man blir mer bevisst at slike ting kan hende i store folkemengder, det er vel ikke ofte at en bil kjører i en folkemengde, helt ubevisst? bare se på det som nylig skjedde i Torino. Det er nye takter dette her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Terror handler ikke bare om sjansen for å dø ;)

 

Hvem bryr seg om det er en høyre ekstrem eller islamist. Hvor tror du neste angrep kommer til skje?

 

Jeg har ikke sagt noe om høyreekstrem eller islamist og jeg har alerede svart på hva jeg tror angående neste angrep. Ingen klarer å spå hvem som vinner Eurojackpot neste uke...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe om høyreekstrem eller islamist og jeg har alerede svart på hva jeg tror angående neste angrep. Ingen klarer å spå hvem som vinner Eurojackpot neste uke...

 

 

Hele poenget er at du skal tippe, slik du gjør i Eurojackpot.

 

Hvor og når? F.eks. Land og Måned.

Endret av Den Perfekte Jobben
Lenke til kommentar

Det er to helt forskjellige ting som du må kunne skille, tilsiktede og utilsiktede handlinger. Men hvis du skal prøve å sammenligne det så må du i det minste ta med antall skadde og berørte av terrorenhandlingen, i tillegg til familiene av disse. De påføres ofte psykiske skader som de ofte tar med seg for resten av livet sitt.

For å ikke nevne andre virkninger, at man blir mer bevisst at slike ting kan hende i store folkemengder, det er vel ikke ofte at en bil kjører i en folkemengde, helt ubevisst? bare se på det som nylig skjedde i Torino. Det er nye takter dette her.

Det er klart terror er værre, av mange grunner. Men å holde seg unna andre folk og byer pga frykt for terror er etter min mening meningsløst ettersom det er ikke der faren før å dø eller å bli skadd er betydelig stor. Den er faktisk forsvinnende liten.

 

Det var altså at man bør "gjemme seg" eller rømme til Vietnam for å være trygg for terror jeg reagerte på.

Det var ikke ett forsøk på å bagatellisere terroren, mer å vise hvor lite vits det er i å f.eks rømme eller "gjemme seg" for terroren for å overleve, ettersom risikoen er forsvinnende liten sammenlignet med ting man ikke bryr seg nevneverdig om risikoen for.

 

Selvfølgelig er effekten en helt annen og påvirker folk på en helt annen måte en f.eks en trafikkulykke som dreper dobbelt så mange.

Lenke til kommentar

Da har vi vært vitne til en rekke angrep i det siste, senest idag i London. Da lurer jeg på følgende, når og hvor blir det neste angrepet?

 

Når: 

Sted:

 

TIPS for å unngå å bli drept i terrorangrep:

- Unngå store folkemengder

- Unngå store byer

- Unngå Europa

- Unngå Midt-østen

 

Ikke la frykten overvinne deg, selvom det er større mediadekning enn tidligere i Europa. 

 

Bare husk: De FLESTE som dør av terror er MUSLIMER. Det skjer oftere terrorhandlinger i muslimske land enn i Europa, men ingen bryr seg!

 

Reis til ikke-europeisk og ikke-muslimsk land! Da jeg tror du er tryggere. Eksempelvis: Vietnam

Er du påvirket av kjemikalier? I følge kriteriene dine må vi holde oss unna all sivilasjon... 100%

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt noe om høyreekstrem eller islamist og jeg har alerede svart på hva jeg tror angående neste angrep. Ingen klarer å spå hvem som vinner Eurojackpot neste uke...

 

Hele poenget er at du skal tippe, slik du gjør i Eurojackpot.

 

Hvor og når? F.eks. Land og Måned.

 

Mexico, 07.06.2017 10:52

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke sagt noe om høyreekstrem eller islamist og jeg har alerede svart på hva jeg tror angående neste angrep. Ingen klarer å spå hvem som vinner Eurojackpot neste uke...

 

 

Hele poenget er at du skal tippe, slik du gjør i Eurojackpot.

 

Hvor og når? F.eks. Land og Måned.

 

 

Vinneren annonseres i førstepost og får diplom tilsendt? 

 

Vi alle skal altså tilpasse livene våre etter en religiøs bevegelses random sadistiske handlinger og med det overrekke dem seieren sånn helt uten invasjon eller krig av noe slag? Gjøre oss til Islamistenes nyttige idioter ved å begrense vår egen frihet så føler du at vi er på vinnersporet?

 

Her må man nok tenke veldig annerledes om man skal ha håp om å få utfaset faenskapet og kunne selv stå upåvirket igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...