Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møtt en dame med fetisj for public sex


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier..Møtte en jente via tinder for 4 mnd siden

 

Vi møttes et par ganger kun for sex. Dette var ute i naturen og første møtet var egentlig sært i seg selv

 

Hun ville stå på et avtalt sted i skogen..med bind for øynene og jeg skulle gjøre som jeg ville. Beordre henne osv osv.

 

dette var jo spennende og tente meg så jeg var med på dette..Meget vellykket fra begge sider og vi gjorde dette 2-3 ganger til ila uken. Vi fortsatte med å ha sex i parkeringshus, bilen, diverse ting mens vi satt i kø osv.

 

Jeg tenkte egentlig bare at dama likte å gjøre det litt public for spenningens skyld hvis man ble "tatt"  Jeg tente jo på dette selv.

 

Men nå etter noen mnd..Har hun begynt å ta det ganske mye lengre.

Hun skal helst suge meg i prøverom, og hun gjør det veldig "sloppy" så det blir jo lyd ut av dette..

Men dette gikk over til å snike seg inn på bakrommene når ansatte ikke følger med. Hun er kompis med en sikkerhetsvakt på et storsenter og vi har gjort det på steder man ellers ikke kommer til uten å være ansatt..

 

Er vi ute på byen gjør vi det i parker ganske lenge også. Så vi blir egentlig alltid sett av noen..

Og når vi kommer hjem til henne skal vi alltid gjøre det på balkongen..Dette gjøres i fullt dagslys også men dette er relativt "sjeldent" vi gjør siden jeg ikke er komfortabel med det..Jeg vet at flere kan se oss siden det er rett ovenfor flere blokker.

 

Alt i alt så vil hun ved hver sjanse gjøre det ute blant folk. Jeg er ikke så interessert i å bli sett på fra "randoms" så jeg spurte om hun kanskje ikke ville prøve et "sex party"

Dette gjorde vi et par ganger. Ikke noe swinging, men kun at folk ser på osv.  Dette tente ikke hun like mye på så vi ga opp det like fort som vi prøvde.

 

Nå er vi der at vi ikke har det lenger på dagtid, men hun vet å utnytte meg når vi har drukket ute..Er flere ganger nå hvor jeg tar meg selv i at dette burde vi ikke gjøre..Som feks når vi står rett rundt hjørnet på utestedet og hun suger meg.

 

På alt annet enn det seksuelle så matcher vi 100%..Jeg har egentlig ikke noe imot sex ute og litt små public..Men ikke den graden hun kjører på..Tror at hvis jeg hadde spurt om det hadde vi kunne gjort det rett på gata der alle går forbi og hun hadde elsket det.

 

Har startet en konto for live webcams..Kanskje dette er noe for oss istedet, men jeg har mine tvil. Heldigvis er hun med å prøver alt.  Men føler at jeg ikke kan gi henne den nytelsen hun "trenger" når det kommer til å leve fullt seksuelt.

 

Vil absolutt ikke miste henne..Hun er alt jeg har sett etter.

Hun har ikke mye seksuell erfaring fra tidligere heller da det eneste før meg har vært å miste jomfrudommen når hun var 18 og onanert etter det.

 

 

 



Anonymous poster hash: 37111...dd0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun hørtes artig ut å ha sex med. :D Men hadde jeg vært deg ville jeg tatt en "alvorsprat" med henne, dere kan møtes på halvveien. Nå er det jeg også ulovlig å ha sex offentlig (og vet det er derfor det er så sykt spennende), men om dere blir busta av politiet blir det en sur bot. Vet ikke om man får slikt på rulleblad, i så tilfelle er det litt sånn.. Ja. Kjedelig. :p 

Jeg tenker at i dette tilfellet kan dere absolutt møtes på halvveien, og begge være fornøyde med sexlivet selv om det blir litt innskrenkinger her og der. Tenker jo også at sex på live cam er noe dere kan kompensere med, for da blir dere jo sett av andre, men virker som om det er den der spenningen og uvissheten dama di også tenker på. Forsøk å finn ut hva det er hun tenner slik på når det kommer til sex offentlig osv. Må snakke sammen! :) 



Anonymous poster hash: 4cbed...520
Lenke til kommentar

Det høres ut som en type sex-avhengighet og det blir seriøst aldri nok når man først er i gang.

Om man har en fantasi og begynner å sette den ut til livs så blir det ofte altoppslukende.

Har dere vurdert å reise til syden eller et sted der det er litt mer "innafor", og der ingen vet hvem dere er?

Det kan hjelpe å ha noe å se fram til. Å få til et skille mellom hverdagen og sex adventures.

Jeg og dama har sånne seksuelt tematiske utenlandsturer en eller to ganger i året for å oppfylle våre fetisjer, da ekshibisjonisme, swingers osv.

 

Uansett jeg ville ikke løpt fra det her, det er et luksusproblem å ha for spennende sexliv.

Dere klarer nok å finne den gyldne middelvei.



Anonymous poster hash: eaf47...c1c
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Wow dette var sjukt, jeg lurer på hvor dere er om 10 år, på toppen av eifeltårnet eller midt på wall street?

 

Det høres ut som hun styrer dette showet, dere får jo prøve å finne en middelvei som passer for dere begge. Har dere noen gang sex hjemme, eller MÅ det være en viss form for innsyn fra andre? 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...