Gå til innhold

FTR vil prøve igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen på forumet sendt inn noen form for bekymringsmelding angående den fyren her? Han virker ustabil, og med tanke på hvordan han har skrevet om løsrivelse med våpenmakt er det vel trygt å anta at han har tilgang til nettopp våpen.

Vi ønsker ikke å bruke våpen dette er bare en idé og ingenting har slått gjennom ennå siden vi ikke har oppnådd antallet medlemmer vi ønsker og vi vil ikke bruke makt til dette og igjen dette er bare en idé

 

Hvor mange medlemmer har dere? Webside? Jeg har ikke sett noen mulighet for å melde meg inn. Jeg vil heller ikke gjøre slik over PM, jeg foretrekker en seriøs nettside med all relevant informasjon. Et forum kunne også vært interresant.

 

Dere kan fint registrere dere som en eller annen organisasjon så dere har en måte å få inn penger som er mer seriøs enn f.eks. et privat kontonummer.

 

Med andre ord så etterlyser jeg seriøsitet, ikke rabbling fra noen som ikke kan svare for seg engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Æ e emigrert Trønder å lure på kor æ kain meld mæ inn?, har dokk ei nættsie eller nåin æ kain nå ti på e-post?.

Det hærre høres tøft ut, æ e oppvåkse inni tjokkast dalain med kark å fæst på huset så det e mett i blinken for mæ.

Melde mæ frivillig te å repræsentær FTR for utfløtta Trøndera.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei jeg vil nå svare litt for meg selv

1 vi har hatt en nett side som vi ikke klarte å opprettholde og vi valgte heller å sende info ut på mail

2 useriøst og babblig grunnen til at vi har blitt oppfattet slik er rett og slett siden det er et enormt press å være en slik gruppe og krever en del logistikk. Vi hadde problem med det siden vi tenkte at alle skulle ha tilgang til denne brukeren som hendte med at folk bare skreiv va de ville men nå er det bare meg som bruker denne brukeren

3 vi bruker også en del tid å finne ut hvordan den politiske situasjonen i Norge ville bli og siden den ble det den ble er å ha en gruppe som dette vanskelig

 

Vi vil også si at katelonias regjering er nå på flukt og vi støtter dem

Lenke til kommentar
Hadde dere en nett side eller en nettside? Hvis det var en nettside så lurer jeg på hvordan dere ikke klarte å opprettholde den, det er ikke akkurat vanskelig å skrive litt info og det koster ikke mye med webhotell.[/qu9ote]

 

Ja nettside beklager ble skrevet på mobilen vi klarte ikke å opprettholde siden ingen som ville bruke den og siden gruppen ikke var såpass stor og da valgte vi å bruke mail istedet

Lenke til kommentar

Som utlending (ikke-trønder) syns jeg det er ett positivt tiltak, på den andre siden håper man at dere ikke blir fullt så hysterisk xenophobe som Norge.

 

Så en som ikke liker at vi er styrt av myndighetene synes det er positivt at det kommer en ny gruppe som vil styre oss? Makes no sense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...