Gå til innhold

Oktoberfest 2017 - k.n.b - Nikkor 85mm f/1.4 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JorunT: Antar "svingte godt av" ikke var tilfeldig valgte ord :wee: . Takker, ser ut til at det er litt dissens om det er best med eller uten farger, fargene er jo relativt sterke så det skal mye til å matche fargekontrastene i svart/hvitt.

 

BjørnÅgeS: Mange takk, interessant at du har en liten forkjærlighet for sort/hvitt-versjonen. Når det gjelder rognebladet så er jeg sterkt fristet til å følge tipset ditt.

 

tomsi42: Takk for det Tom, det kommer nok til å bli litt variasjon ja. Egentlig like greit kanskje.

 

sagat3: Takk for kommentar. Når man først disponerer Nikons "cream-maker", så må man jo leke litt med bokeh.

Lenke til kommentar

Artig trafikkbilde 18. oktober, måtte studere det nærmere før jeg klarte å se noe konkret, du må ha følt deg ganske innesperret?

Bildet fra Rottungen var interessant, flott, men jeg skjønner ikke bæret av det. 

Steinene ved Mjøsas bredd var da fine de.

Og tunnelbildet 23. oktobervar flott, men må ses i større format for å komme til sin rett; håper ikke det var du som var sjåfør da bildet ble tatt?

Lenke til kommentar

RandiA: Takker, litt halvveis utydelig i hvert fall.

 

XmasB: Mange takk. Ble nesten litt abstrakt selv den 19., sto på noen våte og glatte trestokker og var nær ved å falle uti. Akvarell-preget den 22. kommer sikkert i en stor grad fra lang lukkertid.

 

smort1: Takk for det. Det var i alle fall mye å velge i på den bilkirkegården.

 

JorunT: Takk for kommentar. Jeg var faktisk ikke innesperret, men tok bildet (som du er inne på) gjennom et par oppspente nett. Fossen i utløpet av Rottungen var delvis gjennomsiktig, så det blir litt lag på lag. Tunnelbildet er tatt i "blinde" uten å se på kameraet.

 

BjørnÅgeS: Takker så mye. Gresset i bakgrunnen var overraskende kraftig grønt, ikke noe høstpreg der akkurat. Det er Skreifjella på mjøsbildet, men det er tatt ved Espa. Måtte støtte kameraet på tunnelbildet ja.

 

se#: Takk for kommentar.

 

 

Har hatt litt kronglete tilgang til nettet mot slutten av festen, men har tatt noen bilder og poster de nedenfor...

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...