Gå til innhold

Augustfest 2017 - awesnes - Variasjon


Anbefalte innlegg

30. august - Kjelsås stasjon

 

Hadde ikke planer om å ta noe bilde i dag, men kom over denne pytten på vei til jobb i dag tidlig. Så da ble det et bilde alikevel.

Prøver meg med et kvadratisk bilde for variasjonens skyld, det er ikke ofte jeg gjør...

 

Tatt med mobilen, Samsung s7 edge

Klikk på bildet for best kvalitet.

 

36528995280_e04301cbed_c.jpg

20170830_064605_606 by Anders, on Flickr

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott speiling - og flott gammel telefonkiosk - (litt skjev ble den - om det skyldes kameraet eller tidens tann....ikke godt å si)

Er nok kanskje en kombinasjon, sydde sammen to bilder i PS, kan jo selvsagt ha skjedd noe da.

 

Kjelsås stasjon gjorde seg bra, både den 'ekte' og speilingen i den store dammen, den har jeg aldri sett der før.

Kjelsås stasjon er fin, eneste er at jeg begynner å bli litt lei den i og med at jeg er innom der to ganger om dagen... Endret av awesnes
Lenke til kommentar

31. august - Reven rasker over?

 

Avslutter festen med dette bildet her, hadde egentlig noen andre planer, men været stoppet det (og da været endelig var på lag var det tiden som tok meg)

 

En rev i Akerselva i Nydalen (Oslo)

 

Slenger med et alternativ i spoiler, hadde egentlig tenkt til å gå for den, men siden jeg har hatt et rennende-vann-bilder-med-lang-lukkertid-bilde så valgte jeg det bort.

 

Takk for festen og kommentarer underveis.

 

Olympus E-M10 + OLYMPUS M.14-42mm

Klikk på bildet for best kvalitet.

 

36775943862_a99d85658e_c.jpg

August31_ 036 by Anders, on Flickr

 

 

36551025820_f80ecb0cf5_c.jpg

August31_ 085 by Anders, on Flickr

 

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...