Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stusser over at de ikke hadde et spill a la Wii Sports sammen med konsollen ved lansering, da hadde de nok solgt veldig mye bedre.

 

1-2 Switch teller ikke.

 

Men ja, tror de vil selge bra fremover. Spørs jo litt om de vil slite i 2020 når de nye konsollene til konkurrentene kommer, kanskje forskjellen i HW blir for stor.

Lenke til kommentar

Fordelen med Switch for Nintendo er at den er både håndholdt og stuekonsoll. I teorien skulle den da klare å bli verdens mestselgende konsoll. Likevel selger den ikke fortere enn det PS4 har gjort, av en eller annen grunn. Men PS4 gjør det jo kjempebra fordi XOne gjør det ganske dårlig. Om de hadde vært jevnere kunne ting sett annerledes ut. Jeg vil tro det er mange som kjøper Switch som en platform nr. 2, dvs. de har noe annet fra før (utenom barn, kanskje).

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har vurdert siden lanseringen av Switch Lite å kjøpe en, men da jeg skulle «slå til» var det en del ting som florerte på nettet, at stikkene driftet og at Nintendo trolig hadde startet med å produsere en modell med en fix på fremtidige enheter.

 

Noen updates på dette området? :)

 

 

Nintendo Switch Lite teardown reveals modified joystick components

https://www.engadget.com/2019/09/25/nintendo-switch-lite-ifixit-teardown/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLm5vLw&guce_referrer_sig=AQAAABFpK4PgKi8r5zjHIab0i9Aph_KqetY02OGJOfGWCtjHwws6RwYehL-RuiqyRWnXHw8kBc-jccfEEtqQi_XQVXL1KPj2RvJv8vdAAO1ByI7Cv6p3pBrNCndbcCkBN-ijxU8RzYfXCho0fwkkE4plviyJbC_-li3CUEFOW6NRI2hs

https://www.ifixit.com/Teardown/Nintendo+Switch+Lite+Teardown/126223

Lenke til kommentar

Gikk akkurat til innkjøp av Switch i vente på Pokemon Sword/Shield. Kjøpte med meg Super Smash, som forøvrig var meget artig.

Trenger et rpg/adventure/action spill ved siden av og Zelda Breath of the Wild kommer jo opp, men har egentlig ikke spilt noe Zelda siden Ocerina of Time på N64, selv om at jeg var innom Twilight Princess på Wii, men fullførte det aldri. Nå får jo Breath of the Wild gode kritikker over alt, så det virker jo som spillet er en sikker vinner.

 

Har tittet på en del andre spill, Astral Chain, Digimon Cyber Sleuth, Pokemon Let's Go, Mario Odyssey, Dragon Quest XI og Octopath Traveler. Stor fan av Mario som yngre, men vet ikke helt med Odyssey selv om det også får gode kritikker. Egentlig frister Digimon og Pokemon Let's Go noe mer. De andre spillene har jeg lite kjennskap til, bortsett fra at jeg har hørt og lest mye godt om de.

 

Hva anbefaler folk av spill her?

Lenke til kommentar

Odyssey er vel kanskje det beste Mario siden 64. Likte godt Super Mario Galaxy på Wii også, men setter en knapp på Odyssey foran disse.

 

Hvis du ikke har spilt Zelda siden Ocarina of Time så er Breath of The Wild en stor overgang. Det er mer en open world rpg ala Skyrim og lignende enn en tradisjonelt Zelda-spill. Jeg likte det ikke, men det har jo som du sier fått gode kritikker. Liker du Elder Scrolls så liker du antagelig Botw også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...