Gå til innhold

Baltes styrkelogg


BALT3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:p

 

Forferdelig treningsøkt i dag. Går ikke an å trene i minusgrader, vi må finne på noe for å få varme på låven snart...   :nei: 

Knebøy: 105 kg 3x5.

Frontbøy: 40/50/60 kg 1x5. Første gang jeg prøver frontbøy.
 
Benkpress: 77,5 kg 5x5. 80 kg neste gang, da.
 
Pendlay rows: 72,5 kg 5x5.

 

"Squat-stance deadlift": 100 kg 1x5. Interessant variant. Link. Veldig mye leg drive i dette løftet

Lenke til kommentar

Vurderer å bygge et telt av presenning rundt området vi trener på, slik at vi bare trenger å varme opp en ti-tjuendedel av volumet vi prøver å varme opp i dag. I tillegg er låven full av hull og sprekker, slik som alle andre låver er... Antar vi vil trenge rundt 20 kW for å holde 16-18 grader slik det er nå, og da er en dieselbrenner eneste alternativ, noe jeg personlig er litt skeptisk til med tanke på avgasser.

 

God økt i dag! Fikk testet ut litt noen tunge en-reppere i markløft på slutten også. ;)

 

Knebøy: 107,5 kg 4x5

Frontbøy: 62,5 kg 1x5. Meh. Tror jeg skal holde meg til 5x5 i vanlig lowbar bøy og heller legge til litt frontbøy de dagene jeg føler for det.

 

Skulderpress: 42,5 kg 5x5. Isi pisi. Kanskje jeg klarer lineær progresjon helt til 50 kg?

 

Markløft: 115 kg 1x5.

Markløft: 125 kg 1x1

Markløft: 130 kg 1x1

Markløft: 140 kg 1x1

Markløft: 150 kg 1x1

Markløft: 160 kg 1x1. Det var tungt, altså. Hadde litt til å gå på, men om jeg hadde 170 kg inne er jeg mer usikker på. Kan jeg si meg fornøyd?!? :D

 

lFnEYe4.gif

Lenke til kommentar

Glemte å logge i går. :)

Knebøy: 110 kg 5x5. Ingen frontbøy.
 
Benkpress: 80 kg 5x5. Phew. Et slags delmål for meg er det også.
 
Pendlay rows: 72,5 kg 5x5.

 

Kjørte også litt HIIT på romaskin i dag. Spiser litt mindre fra og med i går, prøver å gå litt ned i vekt nå, har lagt på meg mer enn bare muskler ser jeg. \_(ツ)_/¯ Må bare litt ned i vekt, så dressen passer til jul. Har jo også som et mål å bli sunnere og better looking, og da må fettprosenten ned og kondisjon opp. Hater cardio, men HIIT tar heldigvis ikke så lang tid.  :ph34r:

Lenke til kommentar

Tungt å trene på deficit, men kom meg gjennom helt vanilla 5x5 i dag.

 

 

Knebøy: 112,5 kg 5x5.

 

Skulderpress: 45 kg 5x5. Såvidt det var. Tror en 2,5 kg økning for 5x5 neste gang blir tungt med med mindre jeg virkelig har dagen...

 

Markløft: 120 kg 1x5. Fire reps etterfulgt av krampe i foten, og så en rep til. Skoa er for trange med lester på.  :laugh: Kan også være noe med kostholdet, hvem vet.

Lenke til kommentar

Logger for onsdag og i dag lørdag:

Knebøy: 115 kg 5x5. Dette var vanvittig tungt.
 
Benkpress: 82,5 kg 5x5. Enda tyngre. Nesten fail.
 
Pendlay rows: 75 kg 5x5. Helt greit.
 

 
Har spist med ganske heftig kaloriunderskudd i ei uke nå, sannsynligvis litt for heftig... Spiser mer nå, men det er fortsatt et merkbart kaloriunderskudd, og jeg skal holde på i tre uker til. Lørdager er cheat day/refeed, så i dag passet det å kjøre noen skikkelig tunge løft i knebøy!
 
 
Knebøy: 117,5 kg 3x5. Knebøyen begynner å bli svintung, så prøver å gå over på 3x5.

Knebøy: 130 kg 1x1.

Knebøy: 140 kg 1x1. Hå-hoi, ny pers med 5 kg. Filmet forsøket, tror dette er godt godkjent dybde. :)

Knebøy: 145 kg 1x1. Vanskelig å si av videoen om det er godkjent eller ei. Kanskje jeg får lastet opp opptakene etter hvert, så får noen andre bedømme. :p

 

Skulderpress: 47,5 kg 5, 5, 4, 3, 3. Det måtte si stopp en gang!
 
Markløft: 125 kg 1x5. UGH. Prøver med 2,5 kg økninger fra nå av.

 

65zjac2.gif

Lenke til kommentar

Aaaah, fikk i meg en hamburger i dag! :) "Godt for sjela"

 

Hvis du glemmer å logge, så telles ikke treninga.

Høy knebøy iforhold til resten ser jeg , da kommer de andre kjapt.

Syns du knebøyen min er høy i forhold til resten? Jeg føler bare at det er benken min som henger litt etter, ellers som normalt :p.

 

Jeg zoomet inn på bildet av låve-gymmet ditt fra tidligere og legger merke til at det står "lbs" på vektskivene dine.

Tenkte det var verdt å nevne ifall du ikke visste det :)

Vi bruker faktisk bare hjemmelagde bumper plates av skumgummi.  :thumbs:

Lenke til kommentar

Den gjennomsnittlige gymgåer trener vel knapt knebøy?? :wee:

 

-----

 

Hadde ei drittøkt i går, og Diskusjon.no gikk ned akkurat da jeg skulle logge.  :ohmy: 

Knebøy: 120 kg 5x5. Djeez...
 
Benkpress: 85 kg 4, 3, 4, 4, 2. Nope! Her var det full stopp. En stund siden sist jeg failet i benk nå, så det måtte vel komme.

Benkpress: 60 kg 1x12. Just because.
 
Pendlay rows: 75 kg 5x5.

 

 

Kjører fortsatt på kaloriunderskudd, ekstra tungt. Planlegger å holde frem til 18. desember, senest. Forferdelig kjedelig å logge alt man skriver (bruker myfitnesspal), men ser jo resultater.

Lenke til kommentar

Takk :) har fortsatt et stykke igjen å gå før jeg nærmer meg benken din da:p

 

Har ikke et spesifikt mål, men håper på å veie under 85 kg etter fire ukers cut, ned fra 88-89. Mest for å få dressen til å passe til jul... Og så kjøre en cut i mars og en i juni, der jeg forhåpentligvis når 10-12% kroppsfett.

Lenke til kommentar

Har aldri lastet opp en video på youtube før, håper dette funker. Spol gjerne frem 50 sekunder, har ikke klippet eller noe. Var jo aldri tanken egentlig å laste dette opp. :ph34r:

 

 

Videoen er av løftet på 140 kg. Ingen vakker form, men kan man forvente annet av en 1RM? :p  Orker ikke laste opp forsøket på 145 kg, tror dette er litt for høyt (bilde i spoiler)?

 

 

eXIwZ1pP.jpeg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...