Gå til innhold

Hvilken film?


cecilie0

Anbefalte innlegg

Jeg så en gang en film om en jente som hoppet frem i tid og ble seg selv i fremtiden, voksen og ferdig utdannet. Jeg er ganske sikker på at hun hadde fått en kjæreste og møter underveis i filmen ungdomsforelskelsen hennes. Filmen begynte hvor den lille jenta og noen venner satt nede i kjelleren og var sammen. 

 

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

kanskje noen her som vet hvilken film jeg leter etter også :p 

Handler om ei jente med en liten vennegruppe som driver å løper ute, de løper inni nedlakte byggninger og hopper å styrer på. 

Etterhvert kommer det en gutt til inni bildet som også blir med på dette. De holder på inni en diger båt. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, de danser ikke direkte, men de løper og hopper å snur og vender osv. Er fra 2000 tallet ++.

Lenke til kommentar

kanskje noen her som vet hvilken film jeg leter etter også :p

Handler om ei jente med en liten vennegruppe som driver å løper ute, de løper inni nedlakte byggninger og hopper å styrer på.

Etterhvert kommer det en gutt til inni bildet som også blir med på dette. De holder på inni en diger båt. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, de danser ikke direkte, men de løper og hopper å snur og vender osv. Er fra 2000 tallet ++.

Tracers (2015)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Så en gang en film fra Australia/New Zealand hvor en fyr har forlatt dama før bryllupet, så eksploderer bilen hans på en bensinstasjon, så han sitter på med en ung kar i en knall orange Mini Cooper. Bilen er stjålet og de ender opp med å rømme fra politiet over hele landet, sammen med en ung jente som sitter på med de. I en av scenene kjører de bilen opp en rampe og inn i en togvogn, hvor de sitter på med toget et stykke. De får støtte fra Mini Cooper-miljøet og blir "kjendiser".

 

Har prøvd å google herfra til helvete i mange forskjellige varianter, men den er helt jævlig å finne men en veldig bra film.

Lenke til kommentar

Så en gang en film fra Australia/New Zealand hvor en fyr har forlatt dama før bryllupet, så eksploderer bilen hans på en bensinstasjon, så han sitter på med en ung kar i en knall orange Mini Cooper. Bilen er stjålet og de ender opp med å rømme fra politiet over hele landet, sammen med en ung jente som sitter på med de. I en av scenene kjører de bilen opp en rampe og inn i en togvogn, hvor de sitter på med toget et stykke. De får støtte fra Mini Cooper-miljøet og blir "kjendiser".

 

Har prøvd å google herfra til helvete i mange forskjellige varianter, men den er helt jævlig å finne men en veldig bra film.

 

 

Er det Pork Pie? Film ifra 2017.

https://en.wikipedia.org/wiki/Pork_Pie_(film)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...