Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Tja, skader ikke å prøve å feile i hvertfall, men jeg tror det skal gå greit. Bare sett DVD som boot prioritet nr 1, så velger du den disken du vil installere til under installasjon/partisjon.

 

Forresten tror jeg det står noe i førstepost om at ordinære dataspørsmål skal tas i hardware-forumet. Ingen kritikk, bare mener å huske det.

8815753[/snapback]

 

ok. for å komme on topic.

når skulle trans am (polly) kjøre løp i amerika.

og vises det noen steder feks på tv, internett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ok. for å komme on topic.

når skulle trans am (polly) kjøre løp i amerika.

og vises det noen steder feks på tv, internett

8815774[/snapback]

Kaller du det on topic? Har du lest førsteposten?

Redigert: Ok, jeg ser at den er redigert nå, men likevel.

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Hvorfor får jeg bare velge 400 kroner og oppover på minibanken når jeg vil ha så lite som mulig, og den helt åpenbart har 200-lapper?

8811893[/snapback]

Transaksjoner koster, så jeg tipper at noen (blårussen?) har funnet ut at de kan halvere antall transaksjoner dersom de setter minimumsgrense på kr. 400 istedetfor kr. 200.

 

Bankene outsourcer mye av IT. Noen administrative systemer betales pr. transaksjon til den som drifter, så jeg tror dette kan være tilfelle her også.

 

Dersom det i tillegg gjør at folk heller velger å ta ut pengene i butikk, betyr det enda færre transaksjoner (bonus), og mindre behov for å fylle på minibankene (dobbel-bonus), med tilhørende reduksjon av ransfare (ekstra-bonus).

Lenke til kommentar

Det kommer kanskje litt an på hvor mye den har igjen også. Jeg har flere ganger opplevd å ha forskjellige minstevalg på samme minibankene her i byen. Den regner kanskje ut hvilket minstebeløp som er mest gunstig å gi. Ikke at jeg har ofret det så mye tanke eller kalkulering, men det ligger kanskje noe i det.

Lenke til kommentar

Det var vel slik at tråden skulle stenges etter å ha nådd tusen sider. Dette på grunn av litt mye off-topic. Tråden har nådd over tusen sider, og dermed stenger jeg den. Jeg kommer i løpet av få minutter til å ha opprettet versjon 2 av denne tråden. Jeg ber dermed om at ingen av dere andre gjør dette. Den nye tråden kommer til å inneholde litt mer spesifikke regler, slik at man slipper mer off-topic.

 

Snorre :)

 

*Tråd stenges*'

 

Edit: Versjon to av tråden er opprettet, og den finner dere her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...