Gå til innhold

Info, tips & triks


Cuneax

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...
  • 5 år senere...

Hei!

 

Vet ikke om dette er tatt opp her tidligere eller om det er noe som noen kan svare på, men jeg gir det en sjanse!

Spiller i et band inspirert av musikk i likhet med Breaking Benjamin, Seether, Highly Suspect osv og hører derfor også mye på slik musikk. Jeg og mine venner har gang på gang hør en toneart bli brukt innen disse type sjangere som vi ikke klarer å finne ut av hva heter (om den i det hele tatt heter noe). Det er nesten som om man ikke kan harmonisere med melodien i det hele tatt og det fascinerer oss veldig mye.

 

Legger ved en link til sangen "Little One" av Highly Suspekt der denne tonen blir brukt i refrenget.

 

 

Refrenget starter rundt 0:52 og teksten der tonene er brukt er "I'm so scared of what this could have been" da det vi kaller "that tone" blir brukt under "could have been".

 

Håper noen skjønner hva jeg mener da dette er litt vanskelig for meg å forklare!

 

Tusen takk! :)

Endret av EinerHjar
Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...