Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst....

 

Slik var det sist de var her også, og slik har det også vært på de fleste andre konsertene på denne turneen. Hvis de spiller store arenaer kan man som oftest kjøpe 4 stk

 

Vet det var slik med Spektrum også, men Telenor Arena tar vel 24k? Ikke småtteri for en innendørskonsert akkurat.

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst....

 

Slik var det sist de var her også, og slik har det også vært på de fleste andre konsertene på denne turneen. Hvis de spiller store arenaer kan man som oftest kjøpe 4 stk

 

Vet det var slik med Spektrum også, men Telenor Arena tar vel 24k? Ikke småtteri for en innendørskonsert akkurat.

 

Til Metallica å være er faktisk ikke 24k så veldig mye :p

Lenke til kommentar
Hvorfor i helvete er det maks to billetter pr person på pre-sale? Jeg hadde jo planer om å raske med meg 4-5 billetter minst....

 

Slik var det sist de var her også, og slik har det også vært på de fleste andre konsertene på denne turneen. Hvis de spiller store arenaer kan man som oftest kjøpe 4 stk

 

Vet det var slik med Spektrum også, men Telenor Arena tar vel 24k? Ikke småtteri for en innendørskonsert akkurat.

 

Til Metallica å være er faktisk ikke 24k så veldig mye :p

 

Til å være innendørs i hvertfall :) Men det blir to billetter i morgen, så får vi håpe at kompisene mine klarer å lure Bilettservice til mandagen.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...