Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns nesten det er litt rart at gutta ikke gjør som Maiden når de kommer til Norge, at de holder to konserter på forskjellige steder i vårt langstrakte land, som f.eks. Oslo-Bergen, Oslo-Trondheim, Bergen-Trondheim, Kristiansand - Trondheim/Tromsø(?).

 

Det har vel noe med at de fleste andre byene ikke har store nok inndendørs-arenaer. Er vel en grunn til at de valge Telenor Arena denne gangen.

Lenke til kommentar
Det har vel noe med at de fleste andre byene ikke har store nok inndendørs-arenaer. Er vel en grunn til at de valge Telenor Arena denne gangen.

 

Nå bygges det nå Sørmarka Arena her i Stavanger, håper at det kommer litt konserter her også. Houston har allerede meldt at hun kommer.. " :thumbs: "

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Fyfaen, dette skal jeg være med på! Angrer på at jeg ikke fikk med meg begge konsertene sist gang, særlig i og med at de spilte Dyer's Eve siste gangen.

Jeg har vært lat med fornyelse av medlemskapet, og fornyet ikke før istad. Tror dere det holder, og at jeg kan bruke den samme pre-sale-koden som før?

 

Kanskje dette blir litt vel mer spennende enn jeg liker..

Lenke til kommentar
Fyfaen, dette skal jeg være med på! Angrer på at jeg ikke fikk med meg begge konsertene sist gang, særlig i og med at de spilte Dyer's Eve siste gangen.

Jeg har vært lat med fornyelse av medlemskapet, og fornyet ikke før istad. Tror dere det holder, og at jeg kan bruke den samme pre-sale-koden som før?

 

Kanskje dette blir litt vel mer spennende enn jeg liker..

Det skal gå bra. Presalekoden står inne på profilen din, så det skal bare være å bruke den. :)

Se filmen hos Youtube

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...