Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!


Anbefalte innlegg

Gutta kommer tilbake!!!

http://www.metallica.com/news/20141125-203208.asp

 

BERGEN, 20. august 2015

Tickets go on sale Tuesday, December 2 at 9:00 AM local time for the Bergen show (www.billettservice.no)

Litt presale-billettinformasjon:

For å kunne forhåndsbestille billetter til Metallica-konserter må du registrere deg på http://www.metclub.com
Registreringen koster 60$ som blir ca 350 kroner med dagens kurs. Vel verdt pengene! Når du har registrert deg vil du finne en "Pre-sale" kode under "My-Account" siden. Den koden oppgir du til billettservice når du bestiller.
For å bestille billett gjør du følgende: Trykk på "Tour" linken på baren øverst, der finner du en link som sier "Click here for presale tickets" helt til høyre på siden. Da listes konsertene opp og du velger arrangement.
Her gjør de fleste feil. Når du har funnet ditt arrangement ser du en liten billett helt til høyre, det er her du må trykke, ikke på selve arrangementet.

Lykke til med billettkjøpe!


For de som ønsker å bruke en Metclub-medlem som referanse ved registrering, kan man bruke ett av følgende nummer:

Hazzeb: 881861
Osse-Mon: 843976
Manx: 418548

Generell info om Metclub:

Fordeler:
Presale-tilgang til billetter til ALLE konserter over HELE VERDEN!

Personalized Membership Card
Introductory Letter from a Band Member
Printed Autographed Band Photo
So What! 4 issues per year
Online Access
Membership - TShirt


Ulemper:
Missunnelse fra alle som ikke får fatt i billetter fordi de ikke er medlemmer



Generell bilettinfo:


Ticketprices :

Standing g/a Nok 800,-

Det er Billettservice som står for salget!



Oppvarmingsband:
Ikke uttalt

Litt om billettkjøp på Finn, o.l:

Det er ulovlig, i Norge, å selge billetter dyrere enn pålydende beløp, eller dyrere enn det "billettene ble kjøpt for originalt". Dette kalles svartebørssalg.

Mange mennesker på Finn/qxl og liknende steder profiterer på å kjøpe inn billetter i store mengder, for så å selge dem igjen til 2-3x pålydende. Igjen: Dette er ulovlig!

Om man ser annonser på finn, der oppgitt pris er korrekt, men selger krever mye mer, oppfordrer både vi og Finn om at dette anmeldes til Finn.no. Det er rapporteringsmuligheter i annonsen.

Litt informasjon om Metallica og musikken:

Forumbrukeren Knewt ( wub.gif )har startet arbeidet på en norsk Metallica-infoside! Siden finner du her!

http://WikiTallica.net

Albumguide

Noen kjekke Metallica-sider på nett.

Den offisielle Metallica-siden - Gratis registrering
Den offisielle turné-siden - Med setlists, videoer og annet. Gratis registrering
Den offisielle Metallica-fanclubsiden - Meld deg inn i dag! ($60)

MASSE statistikk om Metallicas show siden starten - Mye snadder her!

Lurer du på ørepropper?
Flere steder i tråden anbefales disse!

Endret av osse-mon waits for alice
Fjernet gamle koder som ikke fungerer på det nye forumet.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:D:D Veldig uventet, men hadde jo et håp om det =) Fuck, Metallica må virkelig elske Norge, blir 4. året på rad :D

 

Kommer egentlig ikke som et sjokk siden det har gått litt rykter om en europatour til neste år ganske lenge. Og i og med at de som sagt har vært innom Norge de tre siste årene (i fjor som eneste skandinaviske land), så er de ikke noe sjokk at de kommer igjen i år. Men, hva skjer med at de legger ut bill. den 23. når folk får lønning den 25. eller 30.? Ser visst ikke ut som at det blir noe konsert på meg denna gangen gitt. :(

 

Forrige konsert solgte jeg bill. mine, og dette er jo ok. Men, tre mnd. etter konserten fant jeg ut at jeg faktisk hadde vunnet meet&greet konkurrasne og vunnet billetter.. Surt å finne ut slkt i ettertid, at man kunne møtt gutta.. Men men.. =/

Lenke til kommentar
På'n igjen! Kult som faen det!

 

Ny runde med spekulasjoner på setlist, fikk, fikk ikke billetter, banning og klaging, jubel og glede etc etc etc....

 

 

Fnis......

hehe sant!

 

men Telenor Arena har heldigvis større kapistet (23000 med konserter) så forhåpentligvis så blir det ikke så fort utsolgt som Spektrum i sommer.

Og de har fortsatt noen ledige datoer fra 13 til de skal spille i Moskva den 23. og 24. så muligens det er innlagt en margin denne gangen for en ny konsert om den første forsvinner asap?

Lenke til kommentar
hehe sant!

 

men Telenor Arena har heldigvis større kapistet (23000 med konserter) så forhåpentligvis så blir det ikke så fort utsolgt som Spektrum i sommer.

Og de har fortsatt noen ledige datoer fra 13 til de skal spille i Moskva den 23. og 24. så muligens det er innlagt en margin denne gangen for en ny konsert om den første forsvinner asap?

 

 

Som jeg sier..... ny runde med spekulasjoner...... "kanskje blir det en konsert til og"

 

 

hehe....

 

 

Blir uansett gøy da!

Lenke til kommentar

For å forhåndsbestille billetter må du registrere deg på http://www.metclub.com

Registreringen koster 60$ som blir ca 350 kroner med dagens kurs. Vel verdt pengene mener jeg.

Hvis du vil kan du bruke meg som "refferal member" når du registrerer deg, ved å legge inn mitt medlemsnummer i "Reffered by" rubrikken nederst. Mitt medlemsnummer er: 881861

Når du har registrert deg vil du finne en "Pre-sale" kode under "My-Account" siden. Den koden oppgir du til billettservice når du bestiller.

For å bestille billett gjør du følgende: Trykk på "Tour" linken på baren øverst, der finner du en link som sier "Click here for presale tickets" helt til høyre på siden. Da listes konsertene opp og du velger arrangement.

Her gjør de fleste feil. Når du har funnet ditt arrangement ser du en liten billett helt til høyre, det er her du må trykke, ikke på selve arrangementet.

 

Lykke til med billettkjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...