Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan ro deg tilbake fra å innrømme at noen er feit ved uhell?


Anbefalte innlegg

Rotet meg nylig inn i en situasjon hvor jeg innrømmet at en kvinne hadde noen ekstra kilo, uten at det var intensjonen. Tror mange, kanskje menn spesiellt, har havnet i denne situasjonen, og lurer på om det finnes en god måte å ro seg tilbake på?

Eller eventuellt en annen måte å komme seg ut av situasjonen uten at det blir en krise?

 

Veldig dumt hvis noe sånn skulle bli slutten på en romanse, til tross for at jeg uttrykkelig har sagt jeg liker hun som hun er. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feite folk vet at de er feite. Så hvis du har "innrømmet" at hun er feit på en måte hun er opprørt over så har du nok vært en klodrian og fått det til å virke som om du synes det er negativt.

 

Hvis du sa det du egentlig mente ved et uhell så betyr det følgelig at du ikke liker henne som hun er og dere bør antakelig bare avslutte med en gang.

 

Hvis du bare var en idiot, legg deg flat, be om unnskyldning og håp på det beste.



Anonymous poster hash: 579ea...e4a
Lenke til kommentar

har sagt jeg liker hun som hun er.

Huff, det var et forferdelig "kompliment".

 

"Oups, der sa jeg noe som jeg ikke mente, sorry".

 

Dette må selvsagt sies umiddelbart etterpå, helst før noen andre får sagt noe. Jeg vet ikke om det funker, for jeg har ikke havnet i denne situasjonen, men man kan jo håpe.

Lenke til kommentar

Rotet meg nylig inn i en situasjon hvor jeg innrømmet at en kvinne hadde noen ekstra kilo, uten at det var intensjonen. Tror mange, kanskje menn spesiellt, har havnet i denne situasjonen, og lurer på om det finnes en god måte å ro seg tilbake på?

Eller eventuellt en annen måte å komme seg ut av situasjonen uten at det blir en krise?

 

Veldig dumt hvis noe sånn skulle bli slutten på en romanse, til tross for at jeg uttrykkelig har sagt jeg liker hun som hun er. 

 

Bad hun deg svare ærlig på om du syntes hun var feit? I slike tilfeller må menn bruke finesse og takt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rotet meg nylig inn i en situasjon hvor jeg innrømmet at en kvinne hadde noen ekstra kilo, uten at det var intensjonen. Tror mange, kanskje menn spesiellt, har havnet i denne situasjonen, og lurer på om det finnes en god måte å ro seg tilbake på?

Eller eventuellt en annen måte å komme seg ut av situasjonen uten at det blir en krise?

 

Veldig dumt hvis noe sånn skulle bli slutten på en romanse, til tross for at jeg uttrykkelig har sagt jeg liker hun som hun er. 

 

Det er den feite som sliter med innrømmelsen her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rotet meg nylig inn i en situasjon hvor jeg innrømmet at en kvinne hadde noen ekstra kilo, uten at det var intensjonen. Tror mange, kanskje menn spesiellt, har havnet i denne situasjonen, og lurer på om det finnes en god måte å ro seg tilbake på?

Eller eventuellt en annen måte å komme seg ut av situasjonen uten at det blir en krise?

 

Veldig dumt hvis noe sånn skulle bli slutten på en romanse, til tross for at jeg uttrykkelig har sagt jeg liker hun som hun er.

Nei, nei. Dummeste du kunne ha sagt! Det hennes hjerne sitter igjen med er at hun er heldig, som har deg, for andre synes hun er for tykk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Situasjonbetinget hva man gjør. 

 

"Likte du maten?" Ja, men du er tjukk". - Du er en dust, si unnskyld, ikke forklar eller pynt på. Min feil, det var dårlig gjort å si. 

 

"Synes du jeg er tjukk?" "Ja". - Tja. Du er ærlig, synes du hun er tjukk så synes du det. Poenget er jo om det plager deg eller ikke. Det er opp til henne å mene noe ved det. Stå for hva du sier og mener. 

Lenke til kommentar

Du virker som en hyggelig type :)

 

Skjønner bare ikke hvorfor alt skal være "OK".

 

Er du tjukk så bør du absolutt gjøre noe med det, det er ikke bra for kroppen og ser heller ikke fint ut - Og sist men ikke minst, det koster oss (Norge) en hau med ressurser og penger å la dem leve slik de gjør.

Lenke til kommentar

Nå spørs det hva man mener med tykk? Her i Norge blir man kalt tykk om man ikke er slank. Normalvekt er vel så og si borte. Er nå helt enig St folk som nesten ikke klarer og gå fordi de er overvektig burde slanke seg men veldig ofte er nå folk tykke fordi man har litt fett på magen.

 

Hvor tykk denne damen trådstarter snakker om egentlig er vet jeg ikke men blir ikke overrasket om det er en jente som er helt normalvektig.

Endret av Johannes Entenmann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...