Gå til innhold

Anmeldelse: Grand Theft Auto V (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble sendt på fredag her, noen av kompisene mine fikk allerede spillet i dag. Jeg var selvsagt ikke like heldig... Men uansett, må si jeg er imponert over GTA5! Utrolig stor verden med mange ting og gjøre. Grafikken er også et ganske bra hopp.

 

Viss det kommer på X1 og PS4 (Noe jeg regner med) vil det være bedre grafikk da?

Noen som vet når man kan starte opp spillet når det er "pre loaded" på PS3?

 

Så lenge det er 100% lastet ned så skal vel ikke det være et problem?

Lenke til kommentar

Grei story. Spillet er totalt ødelagt av at det ikke er mulig å kjøre det skikkelig på konsoller. Motion blur, lav fps, hakking når det virkelig skjer noe, tåke, manglende skarphet, dårlig ai.

 

Spillet er mekanisk veldig bra, tvunget inn på hardware det ikke er designet for og dårlig optimalisert. Det er fortsatt veldig repetitivt. Bra for fans av serien, ræva for meg. Dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Grei story. Spillet er totalt ødelagt av at det ikke er mulig å kjøre det skikkelig på konsoller. Motion blur, lav fps, hakking når det virkelig skjer noe, tåke, manglende skarphet, dårlig ai.

Spillet er mekanisk veldig bra, tvunget inn på hardware det ikke er designet for og dårlig optimalisert. Det er fortsatt veldig repetitive. Bra for fans av serien, ræva for meg. Dessverre.

Hvilken konsoll har du spilt på?
Lenke til kommentar

Klager folk virkelig over GTA V? Først, har dere i det hele tatt spilt spillet? Og for det andre, dersom dere ærlig mener at GTA V er kjedelig og repeterende, HVA er det dere spiller og kan sammenlikne med? Såvidt jeg vet er det ikke et eneste spill på markedet som i det hele tatt tilbyr like stor variasjon som GTA-serien. RDR kan kanskje nevnes her, men det er mindre å gjøre og et mindre kart i RDR enn det er i GTA V.

 

Nei, at dere ikke synes GTA V levde opp til de umulige drømmene deres bryr meg ikke. Gi meg noe å sammenlikne med ellers blir det for meg et dårlig forsøk på å svekke tittelen.

Endret av Audun0505
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grei story. Spillet er totalt ødelagt av at det ikke er mulig å kjøre det skikkelig på konsoller. Motion blur, lav fps, hakking når det virkelig skjer noe, tåke, manglende skarphet, dårlig ai.

 

Spillet er mekanisk veldig bra, tvunget inn på hardware det ikke er designet for og dårlig optimalisert. Det er fortsatt veldig repetitivt. Bra for fans av serien, ræva for meg. Dessverre.

Det blir vel bedre på pc og neste generasjon konsoller just sayin(Hvordan det ser ut har jo mye si seff siden det er et veldig visuelt spill:D)..Men pc er ikke før i mars 2014 eller noe.Lenge til...............Nye konsoller kommer nå til jul...:O.Repetivt hmmmmmm det får jeg se på...

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med å anmelde sånne spill. Da jeg så at anmeldelsen var ute var det første jeg tenkte at det garantertk om til å få minst 9/10. Men 10/10? Høres tvilsomt ut, for å si det mildt. Er det fordi spillet faktisk er så vanvittig mye bedre enn alt annet som er kommet de siste årene, eller er det fordi ingen tør være ærlig og gi det lavere karakter? Begyner å tvile litt...

 

(med lavere mener jeg 8/10, eller til og med 7/10. Ikke klikk av den grunn, fanboys.)

 

Så jo hva som skjedde når han stakkaren i Gamespot ikke ga The Last Of Us toppscore. Da kom millioner av Uncharted fanboys og angrep.

Gta 5 er nok et 8 / 10 spill. Dette pga. at GTA serien har stagnert veldig og er veldig liktg forgjernene. Jeg ønsker mer dynamisk gameplay og ting å gjøre i sandkasse-verdenen som kan få konsekvenser. Wanted systemet er latterlig enkelt og passer ikke inn med resten av realismen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...