Gå til innhold

Bungie får ikke avsløre nytt spill (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den antatte grunnen til at Microsoft gjorde dette var for ikke å sette Gears of War 2 i skyggen, noe av dett samme skjedde nesten med Halo Wars som heller ikke ble vist under pressekonferansen.

 

En annen teori er muligens det at Sony ikke hadde så mye å komme med på E3 så Microsoft sparer bomben til en senere anledning. Men enda var det litt dumt å avlyse det hele, timer før den faktiske annonseringen av spillet.

Lenke til kommentar
Kanskje de ikke er på toppen enda..? :wee:

 

Min personlige mening er vel at dit har de aldri vært, og lager de ikke bedre spill vil de aldri komme dit :p

Men, mange holder det som det beste som har hendt spillverden, og en dårlig tittel er jo nok som alle vet til å rase hele glorien.

 

Skal uansett bli spennende å se, men for in egen del holdt det med 3 spill i den serien-

Lenke til kommentar
Kanskje de ikke er på toppen enda..? :wee:

 

Min personlige mening er vel at dit har de aldri vært, og lager de ikke bedre spill vil de aldri komme dit :p

Men, mange holder det som det beste som har hendt spillverden, og en dårlig tittel er jo nok som alle vet til å rase hele glorien.

 

Skal uansett bli spennende å se, men for in egen del holdt det med 3 spill i den serien-

Jaja, jeg kan fortsatt tenke meg å fortsette med historien. Men såklart, noen vil vel føle at de er ferdige nå, og det å isolere seg fra Halo nyheter på internettet er vel som å prøve å gjøre noe skikkelig vanskelig.

Lenke til kommentar

Min teori er av den mer spekulative sorten, men samtidig den eneste logiske forklaringen jeg kan komme på som forklarer hvorfor MS under ingen omstendigheter ønsker at Bungie skal vise frem noe som helst.

 

X-Box 360 ble lansert i november 2005, kun 4 år etter Xbox. Den normale syklusen for konsoller er 5 år, og det er mye som tyder på at MS vil følge denne syklusen. Det betyr at MS høsten 2009 vil hinte/annonsere oppfølgeren til Xbox 360 med lansering høsten 2010.

 

Jeg tipper at det Bungie holder på med, og gjerne ville vise var en "work in progress" av lanseringsspillet Halo 4 som vil komme samtidig som neste Xbox-maskinen. Dette forklarer hvorfor MS ikke vil at Bungie skal vise noe som helst samtidig som det også forklarer hvorfor MS allikevel sier at det er snakk om et Halo spill.

 

Bare tiden vil vise om dette stemmer, men jeg blir hvertfall ikke overrasket om MS har Halo 4 på gang som en av 3-5 lanseringstitler til neste Xbox-maskinen, og at dette er spille Bungie holder på med i tillegg til et annet ikke navngitt Bungie-prosjekt som jeg også tipper vil lanseres på neste generasjons Xbox.

Lenke til kommentar
En annen teori er muligens det at Sony ikke hadde så mye å komme med på E3 så Microsoft sparer bomben til en senere anledning. Men enda var det litt dumt å avlyse det hele, timer før den faktiske annonseringen av spillet.

 

Faktisk vis du ser litt rundt på nettet så virker det som at Sony hadde den beste konferansen(screwattack.com, gametrailers.com). Nye spill, GoW 3 trailer osv. MS sin hadde vist ikke noe spesielt nytt å vise annet enn ny interface og mer stuff om Gears 2(som ikke akkurat var så veldig nytt). Nintendo sin derimot ble jo direkte slaktet.

Endret av maiN2k
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...