Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blir "hivd" tilbake hele tiden.


Anbefalte innlegg

Sliter med at når jeg forsøker å trykke på ting så blir jeg kastet tilbake til der jeg var. PCen fungerer noenlunde normalt i forhold til bruk (spill), jeg får spillt men jeg kan f.eks ikke trykke esc i spillet for å sjekke innstillinger. Da får jeg opp menyen før jeg blir jeg kastet tilbake.

Skulle gjerne lastet opp video av hva som skjer, men jeg får ikke til det..

 

For å prøve å forklare bedre: nå startet jeg PCen og nvidia vil oppdatere seg. Jeg åpner programmet, og får opp mine spill. For å få oppdatert må jeg trykke på fanen ved siden av som heter drivere. Jeg trykker på knappen, havner der i kanskje et sekund eller mindre, også blir jeg kastet tilbake til der jeg ser spillene mine.. Hvis jeg prøver å bruke Internett kan jeg skrive inn siden, trykke enter også blir jeg hivd tilbake..

 

PCen er ca to år gammel. Brukes kun til spill, eneste ut over spill som er lastet ned er Discord og Teamspeak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det kan  jo være lurt å kjøre et virusprogram eller et verktøy for å sjekke helsetilstanden på din pc?

Siden du sier at du er grønn, så kan det jo hende at du finner ut litt mer, litt etter litt? Og dette forumet er jo spekket opp med tips i så måte. Et søk gir mange svar.

https://www.diskusjon.no/sok/?query=Maskinvare%20problemer

Så kan du også sjekke selv om du kan tilbakestille maskinen til en tidspukt før denne feilen oppstod. Feks en mnd tidligere?

BmOnline

Endret av BmOnline
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Okei, bittelitt flaut, men det var musa som var problemet. Slo meg faktisk ikke, da den er 2 mnd gammel og har fungert helt fint. I tillegg så tullet dataen når jeg trykket esc eller skrev noe i Google og trykker enter. Men trengte musen til en annen pc, og samme skjedde der. Dro innom elkjøp som testet den, og fikk ny, nå er alt normalt.

Men takk for hjelpen :)

Endret av Canario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...