Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcn døde, min feil eller produksjonsfeil?


Anbefalte innlegg

For ca en uke siden døde den bærbare pcn min helt ut av det blå. Jeg hadde koblet i hdmi kabel for å se serie på tvn samtidig som jeg kunne scrolle på pcn og lese vg osv. Brått skrudde pcn seg av og jeg tenkte at jeg kanskje ikke hadde koblet i laderen ordentlig da jeg ca 40 min før fikk opp at det var lite strøm. Jeg sjekket at alt sto i riktig og det gjorde det. Pcn ville ikke skru seg på og virket helt dø. Samtidig oppdaget jeg at lyset som skal lyse opp når jeg har i laderen ikke lyste, altså helt dø.

 

Jeg har behandlet pcn veldig bra, aldri mistet den i gulvet, aldri sølt noe på den, den har aldri blitt overopphetet som jeg har merket, og den er kun 7 mnd gammel. Jeg bruker den ikke til noe spesielt enn å se serie, lese nettaviser og youtube. 

 

Tok med pcn til elkjøp dagen etter og service fyren mente det kunne være hovedkortet, men at han synes det var rart når pcn er såpass ny og pent behandlet. Jeg kan ikke akkurat all verdens om hovedkort osv men pcn kortslutter vel ikke kun fordi jeg hadde koblet til hdmi kabel til tv og hadde to skjermer? Den skal vel tåle såpass..? Og hvis det er hovedkortet, er dette min feil eller er det produksjonsfeil?

 

Har heller ikke fått opp på pcn en beskjed om at det er batteriet heller. Jeg har sjekket status på reparasjon og det viser seg at pcn kun var inne en dag på verksted og er allerede sendt tilbake som vil si at jeg må møte opp på elkjøp allerede om et par dager.. er dette et dårlig eller bra tegn? 

 

Noen som har tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan høres ut som noe enkelt. F-eks batteri eller lader.

Han fyren på elkjøp prøvde flere ladere men det funket fortsatt ikke. Men hvis det er batteriet burde jeg ikke på opp en advarsel eller et eller annet på pcn om at batteriet er dårlig eller burde skiftes.. ? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...