Gå til innhold

E-SPORT: Tidligere 1. divisjonsspiller tatt for juks under direktesending


Anbefalte innlegg

Altså.. Jeg har ikke noe valg her. Jeg har spilt cs siden det kom ut. Og på høyt nivå. Jeg har aldri rørt cheat i mitt liv. Jeg må bare le av alt her.. KF3 synes det er "sjokkerende"??! Bare så alle vet det så blodcheata han i 1.5 og 1.6! Han ble busta, og spilte med flere cheatere kronisk. Mener han spilte i iQ elno når han begynte raidet sitt med cheat. Kunfigur3 som han da kalte seg. Fra folk jeg kjenner i miljøet nå av de eldre gutta som gadd å vurdere joine et lag med en cheater, sa KF3 senest for et år el to siden at "Skal vi bli gode nå så må vi cheate" da KF3 skulle lage lag. Det at KF3 var i NiP i 5 sekunder betyr ikke at han var clean. Og cheating er en mentalitet.. Noe man rettferdiggjør og alltids vil gjøre igjen hvis man først har kjent smaken av hva det kan gi når man er svak og nerd. Beklager folkens.. Det er så mye cheat ute og går at om dere hadde visst det egentlige omfanget hadde alle sluttet å spille.

 

Og når det kommer til AC. Cheats bruker hull. Et AC prog kan bare dekke hull det vet om. De som lager cheats og tjener på det lever av å finne hull og finne nye. De som blir busta bruker billige/gratis cheats som bruker hull som allerede er tettet. Det vetyr altså ikke at AC funker, men at noen bruker dårliger cheats fordi de gir f, eller ikke har penger nok. Det er umulig å unngå cheat.

Før i tiden dro man på lan ofte hvis man ville bli god. Hadde du ikke prestert på lan fikk du ikke joine et bra lag. Det er så ille at da hadde man en tanke om at du var en cheater til det motsatte er bevist. Dvs.. du ble ikke nødvendigvis kalt cheater, men ingen kunne stole på at du var skikkelig god hvis du ikke hadde vist det på lan. I dag er online-cs stort, og det finnes ikke lan i Norge fordi det kan ikke tjenes penger på. Man må ha store premiepenger i utgangspunktet, invitere minst ett internasjonalt lag i verdensklasse, betale deres reise og opphold. Da kommer alle de norske lagene løpende uten at dere betaler en dritt for dem, selv om de mener de fortjener gull.

 

hæ? Hvem er du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...