Gå til innhold

ANMELDELSE: Warhammer: Vermintide 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste ulempen med spillet slik jeg ser det er at man iløpet av 5-10 timer har spilt gjennom alle brettene.

Deretter er det "rince repeat" resten av veien for nytt utstyr\nye nivå.

 

Kjørte noen baner i går med venner for å se hvor raskt vi klarte gå gjennom på veteran vanskelighetsgrad når vi var rundt nivå 20.

Tok nok under en halvtime per bane.

 

Totalt er det 13 forskjellige baner om jeg ikke husker feil. Per nå.

 

Vanvittig vanskelig de første rundene om alle er i de første karakternivåene, men blir fort enklere.

 

Må ha et visst utstyrsnivå før man kan prøve høyere vanskelighetsgrader.

 

Jo høyere vanskelighetsgrad, jo større sjanse for bedre belønninger. XP belønning øker marginalt.

 

De to høyeste introduserer og friendly fire på avstandsvåpen som er interessant.

 

Blir nok mer et spill jeg spiller i ny og ne enn et "hovedspill" for meg.

Lenke til kommentar

Liker spillet godt, men loot er enda et problem. Er rett og slett alt for lite loot i spillet virker det som. Gameplay er fet og det er vel og bra, men etter en rekke runder uten loot så blir bare det mer og mer en plage.

 

Hvorfor skal vi ikke få noe form for loot om vi dreper alt av mobs og minibosser men whiper på siste boss?

 

Og ofte når man får loot så er det ting man ikke kan bruke, min lvl 4 dverg fikk slayer loot (må være lvl 12 får å bruke det).

Lenke til kommentar

Spilte aldri 1'ern men forhåndsbestilte 2'ern og fikk tilgang til betaen da jeg akkurat hadde lest at 1'ern skulle være bra.

 

Fantastisk spill men det føles til tider litt tomt for loot.

Kan gå igjennom en hel map, åpne 20 crates og det er kun loot i 1 av dem.

Så er det jo den store ulempen med å spille med randoms, finner du liv og du trenger liv, så kommer en av de andre mest sannsynelig å tar det før du rekker det, samme med ammo. Synes de burde hatt loot for hver spiller og ikke "free for all" med unntak av da grimoires og tomes.

 

Btw, aldri gå vekk fra gruppa, da er AI'en plutselig veldig slem mot deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...