Gå til innhold

Var slavere "undermennesker" i følge nazismen?


thadon

Anbefalte innlegg

Rent estétisk mener jeg den germanske rasen - og i aller størst grad den "skandinaviske" avgreningen - gjennomsnittlig er høyst overlegne til de folkeslagene man finner i Øst-Europa.
La meg utføre ufrivllige muskelsammentrekninger i kjevepartiet, også kalt latter.

Dette er tåpelighet på ypperste nivå.

Hvorfor?

 

Det artige er at den skandinaviske rasen, om man vil kalle den det, deler betydlige deler av genetikken med folkeslag fra øst. Så det du egentlig gjør, er å spytte i motvind.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det artige er at den skandinaviske rasen, om man vil kalle den det, deler betydlige deler av genetikken med folkeslag fra øst. Så det du egentlig gjør, er å spytte i motvind.
De genetiske Skandinavenes forfedre sies å ha kommet til Skandinavia fra dagens Nord-Vest-Russland og gjennom Finland. Likevel er dette kun en av mange teorier. Dessuten er det veldig tydelig at den "skandinaviske rasen" ikke står spesielt sterkt i dagens Øst-Europa.

 

Jeg vil også gjøre det klart jeg jeg ikke "spytter" på noe som helst, om det var ment som et retorisk knep.

Lenke til kommentar
Det artige er at den skandinaviske rasen, om man vil kalle den det, deler betydlige deler av genetikken med folkeslag fra øst. Så det du egentlig gjør, er å spytte i motvind.
De genetiske Skandinavenes forfedre sies å ha kommet til Skandinavia fra dagens Nord-Vest-Russland og gjennom Finland. Likevel er dette kun en av mange teorier. Dessuten er det veldig tydelig at den "skandinaviske rasen" ikke står spesielt sterkt i dagens Øst-Europa.

 

Det er ikke teorier som er tatt i løse luften. Dette vet man ved genetiske bevis.

Sist ved: https://genographic.nationalgeographic.com/...phic/index.html

 

Jeg vil også gjøre det klart jeg jeg ikke "spytter" på noe som helst, om det var ment som et retorisk knep.

 

Spytter i motvind er et ordtak.

Lenke til kommentar
De genetiske Skandinavenes forfedre sies å ha kommet til Skandinavia fra dagens Nord-Vest-Russland og gjennom Finland. Likevel er dette kun en av mange teorier.
Det er ikke teorier som er tatt i løse luften. Dette vet man ved genetiske bevis.

Sist ved: https://genographic.nationalgeographic.com/...phic/index.html

"Bevisene" vil jeg kanskje tro på når jeg holder dem i mine egne hender, ser dem med mine egne øyne og selv forstår hva de indikerer. Jeg har veldig liten tillit til alle påståtte sannheter, særlig når sannheten blir påstatt av forskning som blir finansiert av politiske makter som har alt å tjene på en viss sannhet.

 

Uansett har menneskehetens stamtre ingenting å gjøre med mine meninger rundt de forskjellige menneskerasene. Om den skandinaviske rasen deler store mengder av genetisk historie med slavere; ja vel. Rasene er fortsatt vidt forskjellige den dag idag, og det er alt som har noen betydning.

Endret av 793
Lenke til kommentar
De genetiske Skandinavenes forfedre sies å ha kommet til Skandinavia fra dagens Nord-Vest-Russland og gjennom Finland. Likevel er dette kun en av mange teorier.
Det er ikke teorier som er tatt i løse luften. Dette vet man ved genetiske bevis.

Sist ved: https://genographic.nationalgeographic.com/...phic/index.html

"Bevisene" vil jeg kanskje tro på når jeg holder dem i mine egne hender, ser dem med mine egne øyne og selv forstår hva de indikerer. Jeg har veldig liten tillit til alle påståtte sannheter, særlig når sannheten blir påstatt av forskning som blir finansiert av politiske makter som har alt å tjene på en viss sannhet.

 

Uansett har menneskehetens stamtre ingenting å gjøre med mine meninger rundt de forskjellige menneskerasene. Om den skandinaviske rasen deler store mengder av genetisk historie med slavere; ja vel. Rasene er fortsatt vidt forskjellige den dag idag, og det er alt som har noen betydning.

 

Du vil aldri kunne bevise at slavere er laverestående i forhold til germanere, derfor er dette en tom påstand som du aldri vil bli tatt seriøst med. Det er noe du har blind faith i, på lik linje med religiøse mennesker.

Lenke til kommentar
De genetiske Skandinavenes forfedre sies å ha kommet til Skandinavia fra dagens Nord-Vest-Russland og gjennom Finland. Likevel er dette kun en av mange teorier.
Det er ikke teorier som er tatt i løse luften. Dette vet man ved genetiske bevis.

Sist ved: https://genographic.nationalgeographic.com/...phic/index.html

"Bevisene" vil jeg kanskje tro på når jeg holder dem i mine egne hender, ser dem med mine egne øyne og selv forstår hva de indikerer. Jeg har veldig liten tillit til alle påståtte sannheter, særlig når sannheten blir påstatt av forskning som blir finansiert av politiske makter som har alt å tjene på en viss sannhet.

 

Uansett har menneskehetens stamtre ingenting å gjøre med mine meninger rundt de forskjellige menneskerasene. Om den skandinaviske rasen deler store mengder av genetisk historie med slavere; ja vel. Rasene er fortsatt vidt forskjellige den dag idag, og det er alt som har noen betydning.

 

National Geographic er en privat stiftelse.

Jeg antar at du også er en stor motstander at jorden er "rund" og at tyngekraften er reell.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
National Geographic er en privat stiftelse.
Noe som fortsatt ikke utelukker at forskningen er påvirket av politiske agendaer.

 

Jeg antar at du også er en stor motstander at jorden er "rund" og at tungekraften er reell.
Nei, men jeg tror bare på det mine egne sanser oppfatter.
Lenke til kommentar

793, Jeg tviler sterkt på at dagens grense mellom germanske og slaviske folkeslag overlapper fullstendig med den "genetiske grensen". I folkevandringens tid var det mye frem og tilbake i Europa. Ur hjemmet til slaverne ligger i dagens vest Ukraina et eller annet sted, mens de utvandret derfra assimilerte de nok en god del andre folkeslag. Jeg kan se forskjellen mellom en Polakk og en Slovaker/Vest Ukrainer i nesten like stor grad som jeg kan se forskjellen mellom en Nordmann og en Polakk.

 

De vestlige sør slaverne, dvs tidligere Jugoslavia, består vel 2/3 av slavere fra folkevandringens tid, resten er alt fra den Byzantiske befolkningen til Ghotere og Avarere.

 

Russerne vil jeg gjette assimilerte litt av hvert med tanke på hvor stort landet er, samtidig som de i gjennomsnitt er lavere, men har en mye høyere frekvens av platina-blondt hår en andre slaviske folkeslag.

Lenke til kommentar
Noe som fortsatt ikke utelukker at forskningen er påvirket av politiske agendaer.

 

Du har nå redusert ditt argument fra politisk makt til en politisk agenda.

Dog, de vitenskaplige resultatene er observerbare og dokumentert, så det er bare å gå igjennom de.

 

Nei, men jeg tror bare på det mine egne sanser oppfatter.

 

For all del. Noen gang sanset hvordan du kan skrive på dette forum som du kan?

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
Du vil aldri kunne bevise at slavere er laverestående i forhold til germanere, derfor er dette en tom påstand som du aldri vil bli tatt seriøst med.
Jeg prøver ikke å bevise noe som helst, annet enn at jeg synes germanere stort sett er vakrere enn slavere.
Det er noe du har blind faith i, på lik linje med religiøse mennesker.
I motsetning til de politisk korrekte "anti-rasistene" som mener alle mennesker på jorden stammer fra én kvinne og at det ikke er annet enn kosmetiske forskjeller mellom menneskerasene?

 

Noe som fortsatt ikke utelukker at forskningen er påvirket av politiske agendaer.
Du har nå redusert ditt argument fra politisk makt til en politisk agenda.
Vel, nei. Mistanken om en politisk agenda ligger til rette for begge argumentene mine. Uansett, kan vi si oss ferdig med slike billige poeng nå?
Noen gang sanset hvordan du kan skrive på dette forum som du kan?
Jeg ser noen bokstaver på skjermen - jeg svarer - bokstavene svarer tilbake. Mer trenger jeg ikke vite.
Lenke til kommentar
Jeg ser noen bokstaver på skjermen - jeg svarer - bokstavene svarer tilbake. Mer trenger jeg ikke vite.

 

Det må jo være ren magi. Fordi du kan overhode ikke se fysikken som må til.

 

Dessuten registrerer jeg du glatt overgår den vitenskaplige metode, som også du kan benytte deg av. Uansett. Avslutter jeg her. Dette blir for dumt rett og slett, gøy var det dog første gang.

Endret av Luftbor
Lenke til kommentar
Det må jo være ren magi. Fordi du kan overhode ikke se fysikken som må til.
Det ikke være noe som helst. Jeg har ingen behov for å vite hvordan internett og datamaskiner fungerer. Det har ingen hensikt for meg.
Dessuten registrerer jeg du glatt overgår den vitenskaplige metode, som også du kan benytte deg av.
Klarer du da også å registrere at jeg allerede har fortalt at vitenskap er irrelevant i dette tilfellet?
Uansett. Avslutter jeg her. Dette blir for dumt rett og slett, gøy var det dog første gang.
Et klassisk eksempel på en arrogant besserwisser som kommer til for kort. Ha det bra.
Lenke til kommentar

Synes det er fascinerende å se hvordan det ariske folkeslag ikke en gang skal få bli klassifisert som ett eget folkeslag lengere.

 

Sett det i sammenheng med den åpenbare destruktive asylpolitikk som blir ført i europeiske land og koblingen bør være komplett.

 

Internasjonalister ønsker vår undergang, de hater oss mere enn noe annet, de ser på oss som en trussel for deres satanistiske verdensordning.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Slavere er også et hvit folkeslag slik som Ariere er, men har ulike trekk fysisk sett. Slaviske menn har en større øyebrynsbue enn ariske menn. Noe som er nedarvet fra neandertalerne og heidelbergensis menneskene. Arierne evolusjonerte bort disse "buene" over øyenbrynene mens slaverne hadde beholdt disse noe mer enn arierne. Andre kjennetegn ved de forskjellige rasene er vanskelig å finne ut av, men man må se mer på evolusjon og genetikk for å få en større forståelse av hva dt handler om

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...