Gå til innhold

SNIKTITT: Nokia 3 – Kan slå ned som en liten bombe i sin ende av prisstigen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Kameraet er muligens akilleshælen". Dette er en telefon til kr. 1200,- Hva skal man forvente? Finnes det andre telefoner til 1200 som tar gode bilder. Jeg har kjøpt mange Kina telefoner(ca- 8-10 stk) i denne prisklassen(kanskje rimeligere også) gjennom årene, og jeg har ALDRI forventet at de skal ta like bra bilder som min Xperia Z5 til kr. 5000,-, men samtidig vært meget fornøyd med de telefonene. Dette da jeg har fått MYE for pengene. Forventningene til en telefon bør vel være i samvær med prisen man betaler, mener jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Android er reddet.

Oh the ironi....

 

Tja, det var ikke så ironisk likevel. Android har manglet en merkevare som kan begeistre meg, og det er her Nokia kommer inn. Ikke et vondt ord om de andre produsentene av androider, men etter at HTC forsvant i solnedgangen, har jeg sett etter en produsent som skiller seg ut fra de andre. Ikke pga teknikk eller ytelse, men fordi de har et nytt navn som klinger godt og setter følelsene i sving. Jeg har en Lenovo G4+ som funker helt utmerket, men hva hjelper det når den ikke er noe morsom i senga?

Lenke til kommentar

Dette ser ut som den mest fristende serien Androidtelefoner på lenge for min del. Nokia var alltid knallgode på hardware, og Android er et flott operativsystem helt til amatørmessige telefonprodusenter begynner å ødelegge det med bloatware og dårlig UX. Mye heller en midrange Nokia med ren Android enn verdens feteste Samsung med Touchviz og det som verre er.

Endret av Audun_K
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Android er reddet.

Oh the ironi....

 

Tja, det var ikke så ironisk likevel. Android har manglet en merkevare som kan begeistre meg, og det er her Nokia kommer inn. Ikke et vondt ord om de andre produsentene av androider, men etter at HTC forsvant i solnedgangen, har jeg sett etter en produsent som skiller seg ut fra de andre. Ikke pga teknikk eller ytelse, men fordi de har et nytt navn som klinger godt og setter følelsene i sving. Jeg har en Lenovo G4+ som funker helt utmerket, men hva hjelper det når den ikke er noe morsom i senga?

Så ditt magre innkjøp er det som redder eller kjører en bedrift i grøften?

Lenke til kommentar

 

 

 

Android er reddet.

Oh the ironi....

Tja, det var ikke så ironisk likevel. Android har manglet en merkevare som kan begeistre meg, og det er her Nokia kommer inn. Ikke et vondt ord om de andre produsentene av androider, men etter at HTC forsvant i solnedgangen, har jeg sett etter en produsent som skiller seg ut fra de andre. Ikke pga teknikk eller ytelse, men fordi de har et nytt navn som klinger godt og setter følelsene i sving. Jeg har en Lenovo G4+ som funker helt utmerket, men hva hjelper det når den ikke er noe morsom i senga?

Så ditt magre innkjøp er det som redder eller kjører en bedrift i grøften?
Mange bekker små...

 

Eller!

 

Mange Bäcker små.

 

*Edit* la til en vittighet

Endret av Kynxx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg er helt for ren Android, men jeg liker også at diverse produsenter legger til egne funksjoner i appene sine. En av grunnene til at jeg har Samsung er kamera appen. Den gir meg mye ekstra valg i forhold til video opptak i slow motion og slikt som rene Android fotoapper ikke gir meg.

 

Så jeg er for ren Android, men la nå produsentene av telefoner få legge til litt ekstra stæsj som kan gjøre telefonen bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...