Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Ser etter en tattovør på østlandet som er god på realistiske dyr og blomster. Funnet et par, men ikke helt stilen jeg ser etter. Tips? 

 

Sjekk ut Kenn Skogli hos Attitude i Oslo. Følger han på Instagram, ganske habil på realisme! 

 

@Chocolate-Monster: Rått!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei god folk her inne!

 

Jeg lurer på om det er noen av dere her inne som har lyst på en utfordring og kunne tenkt seg å hjulpet meg med å tegne en tattovering?

 

Selv har jeg en plan om hva jeg vil ha (inkl bilder), trenger bare hjelp til å sette det sammen :)

 

Hadde satt utrolig stor pris på det. Send meg en melding i innboks.

Endret av SvennWhat
Lenke til kommentar

Anbefaler deg på det sterkeste å få en tatovør til å gjøre det. De vet bedre hvordan de skal tegne for at det skal passe til kroppsdelen det skal tatoveres på. I tillegg vil de fleste (gode) tatovører uansett komme med innvendinger på hvordan de kan gjøre motivet bedre. Skal du få noen til å gjøre en jobb for deg gjør de det uansett ikke gratis, selv her på forumet. :) Nå vet ikke jeg om du hadde planer om å betale forumitten for tegningen, men da kan du jo like gjerne få tatovøren til å gjøre det

Lenke til kommentar

Har ingen tattovører i nærheten av her jeg bor. Nærmeste by er bergen og de kan ikke hjelpe meg mindre jeg går fysisk innom butikken å betaler depositum.

 

Derfor lurte jeg bare på om jeg kunne få hjelp med en liten "sketsj" her. Jeg vet hva jeg vil ha, men er dårlig til å tegne Vil gjerne ha hjelp med å bare sette det sammen :)

Endret av SvennWhat
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En tatovering er noe du skal bære resten av livet. Det er verdt å fysisk gå inn i shoppen, og også å betale et depositum. Ta det fra meg, jeg har en tatovering jeg misliker - og det er ingen kul følelse. 

 

Med mindre du har nære venner som er over gjennomsnittlig flinke å tegne (og det regner jeg med du ikke har, siden du spør her), så må du regne med å betale for en skisse. Jeg skal til Danmark om en måned for min neste tatovering. Dvs. utgifter for fly, tog, hotell og tatoveringen. Jeg har ikke en skisse klar, men tar med meg referanser i form av bilder av det jeg vil ha, og så skisser artisten før jeg setter meg under nåla. Kunne jeg ha fått tatoveringen billigere andre plasser? Selvfølgelig, men jeg fant en artist jeg digga stilen til, og dermed er det verdt de ekstra utgiftene :) 

 

Gjør litt research, følg artister på Instagram, grav mye og lenge - og når du så har funnet en artist du mener er rett for deg, så booker du tid. 

 

Om du likevel er dead set på å bare få laget en skisse først, så er det bare et lite google-søk unna. Jeg fant denne:

 

https://customtattoodesign.ca/

 

Ellers så er https://www.tattoodo.com/ helt genialt. Det er nesten som Instagram, men kun tattoos. Lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Er denne tråden død? Jeg forsøker meg uansett.

 

Jeg tok en inner conch for tre uker siden, og ønsker å bytte fra labret til noe annet ganske snart. Ser for meg en ring av noe slag, men sliter med å finne noe ålreit på nett. Når jeg titter på øresmykker er utvalget stort sett begrensa til smykker for øreflipper, er det en annen kategori som er mer logisk å sjekke ut? Har forsøkt å leite sjøl, men har blitt så lei av himla dårlige nettsider som ikke laster ordentlig. Tips om gode nettsider for handling taes i mot med stor takk!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...