Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slutte med snus


kabu21

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp slutta å røykedefault_yeahhh.gif Men har gått over til SNUS. Jeg snuser skruf fresh white. Det hjelper veldig på røyksugen, men jeg vet det ikke er så veldig mye bedre, så jeg trenger ingen leksjon på Det! 

 

Jeg har lenge vurdert å prøve e-sigarett men er usikker på hvor dette kan kjøpes, er det noen med litt erfaringer som kunne anbefalt noe? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp slutta å røykedefault_yeahhh.gif Men har gått over til SNUS. Jeg snuser skruf fresh white. Det hjelper veldig på røyksugen, men jeg vet det ikke er så veldig mye bedre, så jeg trenger ingen leksjon på Det! 

 

Jeg har lenge vurdert å prøve e-sigarett men er usikker på hvor dette kan kjøpes, er det noen med litt erfaringer som kunne anbefalt noe? 

Kjøp deg en god e-sigarett her i Norge, og kjøp dampevæske med nikotin fra sverige eller andre steder i Europa. Det er lov å selge e-sigaretter i Norge, men ikke dampevæske med nikotin - til tross for at endel allikevel selger det over disk. Cigge.no fører Hangsen, som har mange gode smaker og ikke koster for mye heller.

 

Jeg startet med mange forskjellige smaker, men endte opp med å blande selv uten smak. Har endel e-sigaretter, men min go-to er SMOK Alien med big baby beast-tank. For en nybegynner er det mer hensiktsmessig å gå for noe enklere, som f.eks. iStick Pico fra f.eks. nosmoke.no. Har handlet fra både nettbutikken og direkte i butikk, og de er både konkurransedyktige på pris og sender kjapt.

 

Forsåvidt ville jeg ha tatt meg en tur innom din lokale vapeshop, hvis du har noen i nærheten. Du vil naturligvis sitte med mange spørsmål i begynnelsen, og de får du som regel besvart i nærmeste butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...