Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette har vært debattert på forumet flere ganger før. Likevel er det grunn til å slå et slag for Snappys på Bragernes i Drammen. Kjenner flere som bor i Oslo, og drar egen tur til Drammen for å få en Snappys-kebab! :yes:  Ellers er jeg enig i at Bislett kebab i Oslo har prima kebab. :)

7571958[/snapback]

Snappys er kos, ja, men den slår ikke Aladin i Kongsberg - kebaben der er virkelig best :wee:

Namnam. Er vel rundt femti for en liten en, men den er STOR, og ikkre bare på min målestokk (;

Lenke til kommentar

Bislet kebab er min tidligere favoritt. 300 m fra skolen, 5 sek - 2 min fra du har bestilt til du får kebaben(avhengig av tid på døgnet).. I det siste synes jeg imidlertid denne har forfalt skikkelig.. Gjelder de siste 2 mnd ca.. Kebabene (ikke enkelttilfelle altså) har mye svart, hardt kjøtt og masse kjøtt og mindre grønt og saus.. Dessuten fant jeg litt hår i forrige gang.. Skal litt til nå for at Bisett får tilliten min tilbake..

 

Majorstuen kebab og grill og sonnys kabab (nordal bruhns gate v/blitzhuset) er veldig gode ;) Også enig i minutten (lillestrøm) som ble nevnt over.. En annen god kebab i lillestrøm er sibylla/safsaf..

Lenke til kommentar

Snappy's i Drammen er god. Den rett ved siden av er også god, syns jeg. Bislettkebab er heller ikke å forakte.

 

Er du i Askim en tur, bør du prøve kebab'en på Jernbanegrillen (ikke sikker på om den heter det nå)

 

Selv bor jeg i Moss, og her er det labre kebabtilbud. Kebabrullen på Campino er grei den, men syns den er litt "annerledes" :p

Lenke til kommentar
Bislet kebab er min tidligere favoritt. 300 m fra skolen, 5 sek - 2 min fra du har bestilt til du får kebaben(avhengig av tid på døgnet).. I det siste synes jeg imidlertid denne har forfalt skikkelig.. Gjelder de siste 2 mnd ca.. Kebabene (ikke enkelttilfelle altså) har mye svart, hardt kjøtt og masse kjøtt og mindre grønt og saus.. Dessuten fant jeg litt hår i forrige gang.. Skal litt til nå for at Bisett får tilliten min tilbake..

 

7584798[/snapback]

 

Kunne ikke vært mere enig. Bislet Kebab har tapt seg betraktlig det siste halv året.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...