Gå til innhold

Forumet skal oppgraderes! Utviklingsdagbok #1 - Design og feed


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoper den nye mobil designet er mye bedre en nå værende design. Jeg liker ikke den nå værende mobil designet, trykker altid på den nederste knappen "Full Design", hva nå den knappen hetet igjen, husker ikke i farta.

 

Det vil det definitivt bli. Du kan besøke kvinneguiden.no for en forsmak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kommer det en "dark/night mode"?

 

Ser bra ut  :thumbup:

 

Vi er dessverre litt usikker på dette. Men du kan jo prøve denne pluginen til Chrome: https://darkreader.org/

 

Har brukt den i årevis og fungerer på alle nettsider. 

 

Dette er forøvrig nevn tidligere i tråden. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Vi er dessverre litt usikker på dette. Men du kan jo prøve denne pluginen til Chrome: https://darkreader.org/

 

Har brukt den i årevis og fungerer på alle nettsider. 

 

Dette er forøvrig nevn tidligere i tråden. 

Føler alle slike plugins alltid lager kluss på enkelte plasser, så er mer fornøyd med darkmode støtte fra nettsider som jeg bruker selv. Som twitter, discord osv (damn you facebook!)

 

Beklager om nevnt tidligere, tenkte og vertfall nevne det uansett om noen hadde nevnt det tidligere. Som Gavekort nevner over meg så er det nok en populær etterspørsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vil Tor-brukere fortsatt ha tilgang?

 

Tviler på at dette endrer seg, så jeg vil tro tor-brukere fremdeles vil ha tilgang til forumet.. 

Lenke til kommentar

Synes stadig jeg ser brukere som glemmer å huke av for at innlegget skal være anonymt. Skjer gjerne når TS skal svare i egen tråd. Og da virker dagens Anonym-funksjon mot sin hensikt :/

 

Forslag: Legg inn logikk som sjekker om TS’ første post var som Anonym bruker og sett evt. ‘post anonymt’ som default for TS {hvis førstepost var Anonym}. Alternativt/i tillegg: Informer via popup/banner eller lignende i editor for å minne TS på å poste som Anonym bruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Andre har kanskje nemnt det, men eg vil legge inn ynskje om at tekst og objekt over og under profilbiletet i ein tråd blir haldt til eit minimum.

 

I eksempelbiletet i førstepost har du brukarnamn, tittel (som i det tilfellet går over to linjer, men for dei fleste vil vere ei), bilete, brukargruppe, ryktepoeng og mengd innlegg.

 

Frå dagens modell er registreringsdato bytt ut med ryktepoeng, og det er greit. Registreringsdato er ikkje så veldig viktig å vise heile tida. Den er uansett kun eit klikk unna.

 

Det eg vil fram til er at det ikkje blir lagt til meir i det området, som td. reg.dato. I veldig mange innlegg vil den kolonna diktere kor stor plass eit innlegg skal ta, opp til det er nok linjer med tekst til å gjere feltet større. Eg har sett enkelte forum av samme type der det er putta veldig mykje informasjon i den kolonna, som fører til at kvart innlegg tar stor plass og det blir mykje tomrom på kvar side.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071

Andre har kanskje nemnt det, men eg vil legge inn ynskje om at tekst og objekt over og under profilbiletet i ein tråd blir haldt til eit minimum.

 

I eksempelbiletet i førstepost har du brukarnamn, tittel (som i det tilfellet går over to linjer, men for dei fleste vil vere ei), bilete, brukargruppe, ryktepoeng og mengd innlegg.

 

Frå dagens modell er registreringsdato bytt ut med ryktepoeng, og det er greit. Registreringsdato er ikkje så veldig viktig å vise heile tida. Den er uansett kun eit klikk unna.

 

Det eg vil fram til er at det ikkje blir lagt til meir i det området, som td. reg.dato. I veldig mange innlegg vil den kolonna diktere kor stor plass eit innlegg skal ta, opp til det er nok linjer med tekst til å gjere feltet større. Eg har sett enkelte forum av samme type der det er putta veldig mykje informasjon i den kolonna, som fører til at kvart innlegg tar stor plass og det blir mykje tomrom på kvar side.

 

Takk for god tilbakemelding, Zeph!

 

Slik det er lagt opp til no, så blir vil ikkje tittel for vanlige brukarar vist. Ein har altså rekkjefølgja:

 

* Brukarnamn

* Bilete

* Medlemsgruppe

* Antall pluss

* Tal innlegg

 

Sjå gjerne eksempel:

 

CWqLj72.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...