Gå til innhold

Erfaring med Info Care.


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er andre som har erfaringer med Info Care? Jeg har en sak gående nå og jeg lurer på om dette er noe særegen for meg, eller om andre også har hatt dårlige opplevelser med de?

 

Jeg kjøpte meg en Samsung 9 serie fra Komplett i november og ble etterhvert oppmerksom på at det var ett støvkorn inne i panelet samt en død pixel. Så jeg kontaktet butikken som ba meg henvende meg hos Info Care, noe jeg gjorde. De ba meg sende inn maskinen med lader og kvittering og dette ble så gjort. Når de mottok maskinen fikk jeg en mail med konfirmasjon om at maskinen var mottatt og hvordan jeg kunne sjekke status på reparasjon.

 

Alt dette virket veldig bra og profesjonelt, jeg fulgte ivrig med på statusen og dette virket også som det gikk veldig fort og bra;

 

14.01.2013 14:57 - Oppdraget er avsluttet

11.01.2013 13:37 - Deler er kommet, venter reparasjon

08.01.2013 08:50 - Venter på deler

07.01.2013 15:39 - Arbeid påbegynt

04.01.2013 11:41 - Oppdraget er tildelt tekniker

04.01.2013 11:41 - Produkt mottatt

31.12.2012 00:14 - Venter på ankomst av produkt

27.12.2012 14:04 - Oppdraget er mottatt

27.12.2012 14:03 - Oppdraget er registrert av kunde

 

Jeg ble meget positivt overrasket over hastigheten, og at problemet tilsynelatende var løst, inntil jeg så en liten linje om hva som var gjort;

 

Løsning:

changed MB, tested ok

 

De skifter altså hovedkortet for feil på skjerm?! Jaja tenker jeg, kanskje de ikke har fått med skifte av skjermen på teksten. Så dagene går og jeg hører ingenting om at maskinen er sendt tilbake til meg, så 22. januar sender jeg mail og spør om de snart skal sende meg tilbake maskinen min hvorpå de svarer samme dag;

 

"Hei,

Det har skjedd noe galt her...

Denne PC er IKKE ferdig eller sendt, sjekker med teknikeren nå hva som skjer!

Gir tilbakemelding når jeg vet noe!"

 

Siden da er det gått 9 dager hvor jeg har purret de på mail om de har funnet ut hva som faktisk er feil men får ikke svar. Nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan dette skal ende og om Info Care er et reputabelt selskap?

 

Det eneste jeg vet nå er at jeg har vært uten min helt nye PC til 13000 kroner i over 1 mnd. Og Info Care har ikke reparert den enda og at det har skjedd ett eller annet feil. :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan dette skal ende og om Info Care er et reputabelt selskap? "

 

 

Jeg har bare gode erfaringer med Info Care ( har brukt disse 2 ganger ) men det kan går litt tregt av og til, de har en del arbeid for de forskjellige merkevarer.

Men de siste gang jeg brukte dem var gjennom Philips ( fjernsyn var kjøpt hos Elkjøp for 4 1/2 år siden )

de kom og hente den og leverte en lånefjernsyn.

De prøvde å reparere den men de fikk ikke tak i en nytt skjerm, så de hele var at de kom med en nytt fjernsyn 2012 model.

Dette tok sin tid, men jeg var veldig fornøyet.

 

Så jeg tror i ditt tilfelle har det vært bedre å går direkte til Samsung Norge, da hadde de kommet og hente maskinen.

 

lykke til

Lenke til kommentar

Min erfaring med infocare er at de er udugelige på enkelte felt. Jeg ventet i over en måned på å få fraktseddel på en reklamasjonsak. Greit nok at det var sommer, men når jeg purret flere ganger per mail og telefon, og blei lovd ny fraktseddel hver gang da er det noe som skurrer. Men neida, den kom aldri. Men heldigvis kom jeg gjennom til en kar som tok jobben sin seriøst, og vips fikk jeg fraktseddelen per mail i løpet av en time. Takk og pris for sånne folk :)

Lenke til kommentar

Ja da var jeg og hentet maskinen min på Posten i dag, og feilen er ikke utbedret. De har bare fått flyttet støvet slik at det er midt på skjermen og enda mer irriterende. Så nå er valget da å ha en PC som har støv i skjermen eller å ta sjansen på dette selskapet igjen og i beste fall være uten maskinen en måned til!

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...