Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, Kjetil fikk meg til å starte igjen.  :thumbup: Akkurat nå bruker jeg CPU og GPU til et privat prosjekt som kjører 24/7, men det vil folde igjen om noen dager. Ikke all verden, men man folder med det man har, spesielt når man trenger varme. Har ikke brukt en varmeovn på mange år...

Endret av nilsch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nacl er oppe igjen å ppd ser bedre ut en før.

Mulig tilfeldig.

Måtte legge inn nick nummer å passkey på nytt så mulig di har gjort endringer.

Gjør ca 42k ppd i nacl nå :-)

Pluss 2 980 å et 980ti.

Så kjære donor av hw nå er alt oppe å kjører igjen :-)

Ja noe må være gjort med NaCl... PPD mer enn halvert der nå for meg. 

 

Edit: Å sette slideren på full hjalp betraktelig. 

Endret av MrHorgen
Lenke til kommentar

Dere vet det uttrykket, "If it ain't broke, don't fix it"... Bestemte meg for å oppdatere til nyeste BIOS på mitt ASUS X99-Deluxe i dag. Snakk om at Asus har føkka ting opp! Fikk nesten ikke bootet maskina, selv etter CMOS reset. Rebootet sikkert 50 ganger :p

Fikk endelig kommet inn i BIOS og flasha tilbake til den eldre versonen jeg brukte før, og så funker ting igjen. Greit at nyere BIOS versoner kan introdusere nye bugs, men får da være måte på!

Lenke til kommentar

På 1140mhz så har jeg 44° på kjernen å ikke nærheten av pt.

 

Men har sett dete flere ganger siste ukene . Må være noen wu'er som ikke er helt på g. Nå kjører den boost. Uten at jeg har gjort noe. Er c21. Merkerlig...

 

 

Edit. Kjører 376.48 på denne.

Endret av mna
Lenke til kommentar

Dere vet det uttrykket, "If it ain't broke, don't fix it"... Bestemte meg for å oppdatere til nyeste BIOS på mitt ASUS X99-Deluxe i dag. Snakk om at Asus har føkka ting opp! Fikk nesten ikke bootet maskina, selv etter CMOS reset. Rebootet sikkert 50 ganger :p

Fikk endelig kommet inn i BIOS og flasha tilbake til den eldre versonen jeg brukte før, og så funker ting igjen. Greit at nyere BIOS versoner kan introdusere nye bugs, men får da være måte på!

Hehe. På mitt første msi x99a raider kjører jeg p0 bios, er den første som kom ut, kom 2015-03-20.

Det siste har p5, 2016-07-20.

Lenke til kommentar

På 1140mhz så har jeg 44° på kjernen å ikke nærheten av pt.

 

Men har sett dete flere ganger siste ukene . Må være noen wu'er som ikke er helt på g. Nå kjører den boost. Uten at jeg har gjort noe. Er c21. Merkerlig...

 

 

Edit. Kjører 376.48 på denne.

Det er noe nederst i GPUz som viser hva begrensningen er. Om jeg folder står den på VRel, og kjører turbo.

Lenke til kommentar

Heisann! Jeg har lest om dette for lenge siden men startet for ca en uke siden.. Imidlertid virker det ikke som om jeg har fått inn noen poeng siden lørdag, selvom alt har putret og kjørt konstant siden da. på http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=userpage&username=MarkusB91 står det "last refresh  Last updated: Sat Jan 21 18:00:23 UTC 2017 - mangler alle poeng i sammendraget som har blitt generert etter dette? Forøvrig lastet jeg kun ned klienten og satte i gang (men slettet CPU-sloten). Er det noe mer jeg kan/bør gjøre for å maksimere utbyttet? Kjører med ASUS ROG STRIX GTX1070 på ca 2100Mhz og 8200Mhz minnefrekvens. CPU er i7 6700k med NZXT Kraken X61 280mm vannkjøler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...