Gå til innhold

Det politiske landskap - Informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg i korte trekk:

 

Hva får JEG ut av å betale såpass mye skatter og avgifter når jeg ALDRI benytter meg av det offentlige til noe som helst? Gidder ikke vente 4 uker på å få komme til fastlegen f.eks, så går privat de få gangene jeg er der, osv. osv.

 

Mtp. hvor mye skatt jeg betaler, så får jeg hårreisende lite tilbake, egentlig, og lurer på hvordan det rent politisk kan forsvares i forhold til hva andre land kan tilby?

 

Du er klar over at de fleste private klinikker i Norge operer med statlige subsidier? Noe som gjør det betraktelig billigere for deg å benytte disse tjenestene.

 

Jeg syns forsåvidt det er imponerende at du ikke benytter deg av noen form av det offentlige, gitt at du bor i Norge. Er du sikker på at du vet hva "det offentlige" innebærer?

 

Altså, for all del. Helt forståelig at du vil stå til rette for ditt eget liv uten å måtte bli tvunget til å gjøre noe som helst, men jeg setter spørsmålstegn ved om at du vet hva det vil si å stå på egne bein.

Endret av Fantasy check
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ok høyre og frp kom til makten, er lite imponert over seiersropet til siv og politikken til frp. syns det virker litt useriøst. Virker jo bra alt de love, men penger må jo hentes fra ett annet budsjett også. Men de har ett par gode poenger da. .

 

Hvor lenge er det til vi kan se strengere invandringspolitikk? Kortere soningskøer? Og vil de få slutt på at Norge er Europas sosial kontor nå?

Eller tar sånne ting lang tid å få til?

 

Synd ikke ap kunne forandra på invandringspolitik, og synet sitt på nav så hadde de nok fått min stemme og ganske mange andre sin også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...