Gå til innhold

Den store NBA-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

noen som har erfaringer med league pass på nba.com?

er så latterlig lei av at kampene henger seg på stream..

 

Du kan prøve å skru ned kvaliteten, f.eks. til 1600 Kbps. Hvis jeg har den på "Best Available" stopper streamen opp/hakker, for så å fortsette helt fint igjen etterpå. Det er da ikke 100 % live, men foretrekker heller god kvalitet. Ellers er jeg storfornøyd med NBA League Pass! Glor gjerne fire kamper samtidig, bare fordi jeg kan! :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Du kan prøve å skru ned kvaliteten, f.eks. til 1600 Kbps. Hvis jeg har den på "Best Available" stopper streamen opp/hakker, for så å fortsette helt fint igjen etterpå. Det er da ikke 100 % live, men foretrekker heller god kvalitet. Ellers er jeg storfornøyd med NBA League Pass! Glor gjerne fire kamper samtidig, bare fordi jeg kan! :)

 

kjøpte league pass nå, så har ikke gjort annet enn å se matcher i helga:) har dog ikke det beste nettet her, men fortsatt mye bedre enn hva jeg er vant med på stream..

hvilke lag følger du mest?

Lenke til kommentar

Jeg er ganske så nøytral. Er helt ny til NBA egentlig, så har ikke noe favorittlag enda. Liker å se alt som har potensiale til å bli en spennende kamp. Håper sporten blir mer populær blant nordmenn nå, slik amerikansk fotball begynner å bli. Elsker den konstante vippingen, der en stor ledelse kan snu og ende med tap. Dette er helt klart den mest minneverdige kampen jeg har sett hittil:

 

Boston Celtics vs Atlanta Hawks (25.01.13)

http://www.youtube.com/watch?v=tFeFFianf1U

 

Rudy Gay gikk forresten til Toronto Raptors på fredag! Noen andre "viktige" overganger jeg har gått glipp av? Går rykter om at Clippers ønsker seg Kevin Garnett. Hva tror dere? Blir det noe av?

 

PS: NBA 2K13 skal ha mye av æren for at jeg ble interessert i basketball! :)

Endret av Smål
Lenke til kommentar

Jeg er ganske så nøytral. Er helt ny til NBA egentlig, så har ikke noe favorittlag enda. Liker å se alt som har potensiale til å bli en spennende kamp. Håper sporten blir mer populær blant nordmenn nå, slik amerikansk fotball begynner å bli. Elsker den konstante vippingen, der en stor ledelse kan snu og ende med tap. Dette er helt klart den mest minneverdige kampen jeg har sett hittil:

 

Boston Celtics vs Atlanta Hawks (25.01.13)

 

Rudy Gay gikk forresten til Toronto Raptors på fredag! Noen andre "viktige" overganger jeg har gått glipp av? Går rykter om at Clippers ønsker seg Kevin Garnett. Hva tror dere? Blir det noe av?

 

PS: NBA 2K13 skal ha mye av æren for at jeg ble interessert i basketball! :)

 

Du må finne deg et lag, å følge det tett, blir mer morsomt da:)) 2K er genialt, spiller du på playstation, xbox elr iphone? Leder 3-2 med Celtics mot Heat i play-off nå, knall moro!!

 

 

Minnesota Timberwolves er laget mitt. Faren min har alltid holdt et øye med dem siden Minnesota er flust av folk med norske aner. Når Ricky Rubio ble klar, ble jeg også fan. Skader har så og si ødelagt sesongen, men neste år kan det se virkelig bra ut.

Morsomt å se på Ricky Rubio og Kevin Love i form!!

Endret av Hans-Carlos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...