Gå til innhold

Anthem - Nyheter og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Tror anthem ødla the div2 for meg jeg. Mulig at det er kjekkere med folk. Men anthem blir nok min looter shooter. Er bare rett å slett gøy uansett. Gammle builden vi fikk testet synes jeg også var bra så blir kjekt å se full versjonen neste torsdag. Testa bare "hard" dog men synes ikke fiendene var for stress å ta ut med unntak for et par av de forbanna "elite flying gattling gun" jævlene XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker litt på Origin Premier selv for å teste ut spillet, spillet har ikke vært på radaren min i det hele tatt, men etter litt twitch og videoer, så ser det jo litt gøy ut. Fan av Warframe og Destiny, men hører mye negativt om Anthem, spesielt mye klaging på loading?

 

Noen her som har spilt litt, isåfall hva er inntrykket her så langt?

Lenke til kommentar

Tenker litt på Origin Premier selv for å teste ut spillet, spillet har ikke vært på radaren min i det hele tatt, men etter litt twitch og videoer, så ser det jo litt gøy ut. Fan av Warframe og Destiny, men hører mye negativt om Anthem, spesielt mye klaging på loading?

 

Noen her som har spilt litt, isåfall hva er inntrykket her så langt?

Loadingen skal fikses

Lenke til kommentar

Du får 10 timer spilletid med Origin Basic også, det koster 33.50 pr mnd eller 199,- for et år.

 

Da får du også tilgang til en haug med spill, som Mass Effect serien, Dead Space serien, Star Wars Battlefront 1 og 2,  Battlefield 4 og 1, Crysis serien o.s.v

 

Du får også 10% rabatt på kjøp av spill.

Lenke til kommentar

Deilig. Tok akkurat første stronghold, den fra demo. Valsa gjennom. godt team. fikk masse loot. knerta bossen. Så i det den skal gå til xp screen henger det seg og jeg får feilmelding server down. Så loader det rett inn i Tarsis og all fremgang og loot er borte. GG.  

 

edit: altså fra strongholden, ikke hele karakteren :p 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Kanskje et dumt spørsmål, men kan man teste Anthem uten å kjøpe det dersom man har basic eller premium abonnement gjennom Origin? Eller er det slik at man må kjøpe spillet, så få teste det i 10 timer før den 22? 

1 måned origin basic koster 39kr og gir deg tilgang til 10 timers trials av de fleste nye spill. Ink Anthem.  

 

1 måned origin premier koster 99kr(trur jeg) og gir deg tilgang til alle EA spill uten begrensning i spilletid.

Lenke til kommentar

Ja den patchen gjorde visst bare ting verre. Logget inn i natt rett etter patchen kom for å se om suiten eller exit døra var blitt fixet så jeg faktisk kan forlate byen, men ikke noe hell. I tillegg er nå ytelsen enda mer på trynet med massive framedrops, stutters og rubberbanding hele veien.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...