Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har begynt å stusse litt over om jeg er sexavhengig eller bare liker det altfor mye..

 

Jeg har ikke noe problem med å være i et forhold med bare en person..Så lenge vi har sex ofte, helst 2 ganger om dagen i alminnelig hverdag ( Sove-Jobbe-Sove)  Ikke med barn eller andre forpliktelser involvert..

 

Selv om jeg ikke setter krav til det, er dette hva jeg trenger for å føle meg lykkelig og i mitt "ess" på slutten av dagen.

 

Hittil har ikke forholdene vart stort ettersom det blir slitsom og masete for andre parten.. Noe som jeg forstår, men da funker det bare ikke for meg.

 

Sex for meg er både ekstremt følsomt men samtidig så gir det en ekstrem nytelse også. Jeg føler en stor nærhet til de jeg har sex med og jeg kan godt si jeg blir betatt av egentlig alle jeg har et seksuelt varende forhold med.

 

Men i det siste pga mye jobb har jeg vært sliten.. Da går det mest i av at jeg kontakter jenter på tinder..Inviterer de over og lager en god middag, ser litt film og vi går til sengs sammen, men nå den siste mnd har jeg egentlig bare bedt om å bli sugd.. Og jeg har blitt hektet på det, før var det mer en følelse av behov for å gi damen nytelse, men det har gått over til at jeg bare ønsker nytelse for meg selv.. Er jeg i humør fullfører jeg slik at begge parter kommer godt ut av det, men ikke så mye nå lenger altså.

 

Jeg har ikke noe mindre respekt for jenter av alt dette, men jeg føler ikke like sterkt for å gi noe tilbake.. Jeg vil helst bare motta.  Så det har endt med så mange blowjobs jeg får ut av en før vedkommende rir meg og thats it.

 

Nå sier jeg ikke at jeg sitter der som en livløs person, tvert imot.. Jeg føler selv at det er en akt hver gang noen gir en blowjob eller rir meg, men spør de så om jeg kan gjøre noe for dem så blir det så halvveis gjennomført og jeg går over til leketøy for oss begge istedet.

 

Jeg er egentlig ekstremt fornøyd.. Jentene virker fornøyde også  i startent, alle kommer tilbake hvis jeg tar kontakt og jeg har en god "portefølje" jeg kan kontakte..Men før møtte jeg de samme jentene jeg matchet seksuelt med helt til en av oss ikke følte for "opplegget" lenger.. Uavhengig om jeg møtte flere samme uke eller måned.. Men nå går det litt fortere over fra min side og jeg søker nye hver dag egentlig. Nå er jeg kanskje med 3-4 forskjellige hver uke og faller en av,, byttes vedkommende ut med en ny.. ( Som før, men som sagt..mye fortere nå som jeg går lei)  Hvorfor jeg går lei er jo fordi jentene ikke har samme anstrengelse som de første gangene vi møtes, jeg forstår de godt og klandrer de ikke heller, men det sårer ikke eller har en effekt når en annen en står i "kø"

 

Jeg møter fortsatt andre jeg har vært aktive med etter flere år, men dette er sjelden sak og gjelder ikke en håndfull engang.  Og jeg føler for å ha en form for seksuell kontakt hver dag som sagt.. Det får jeg, men med tanke på at 2-3 jenter har nevnt den sist uke at jeg virker som en sex-avhengig tenkte jeg høre her om noen har fått "diagnosen" utifra det du leser her.

 

Har lite lyst å kontakte noen da jeg fra tid og annen befinner meg blant kjendiser og omtales i media en sjelden gang iblant. Og har generelt dårlig erfaring med å søke hjelp uten at det skal blusse opp..

 

Men igjen! Jeg lar ikke sexen ødelegge noe i min hverdag. Så jeg står litt på spissen og lurer kanskje om det faktisk diagnostiseres som en avhengighet.

 

Jeg fortsetter helt klart så lenge jeg selv føler for det, jeg er alltid oppriktig og respektfull ovenfor alle jeg er sammen med lurer ingen..Så jeg har ikke opplevd at noen er sure eller har dårlige erfaringer med meg..

 

Men ja   må være noen her inne som har fått sin runde med hjelp og kan med sin egen erfaring bekrefte det jeg misstenker?



Anonymous poster hash: bbf54...889
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal også nevnes at jeg jobber som manager og promoterer veldig mye.. Så jeg møter naturligvis pene jenter så å si hver dag.. Og det hender oftere enn jeg profesjonelt vil innrømme at jeg mottar seksuelle handlinger når jeg er på jobb fordi jeg spør om det.

 

Om det skal være en blowjob på bakrommet eller i bilen så gjør jeg det hvis jeg føler at sjansen er der.

 

Jeg MÅ igjen presisere at jeg aldri utnytter noen.. Jeg lover aldri overhode noe ut av det som skjer og er såpass oppegående at jeg gjør det veldig klart før jeg gjør noe som kan skade omdømmet eller jobben min.

 

Nå er det som oftest jenter jeg har vært med før som gjør dette, men fra tid og annen møter man nye personer også som blir fort betatt av hva de føler er en profilert person ( Jeg er ikke det altså..Jeg bare tjener godt og smiler på bilder )

 

 



Anonymous poster hash: bbf54...889
Lenke til kommentar

Trenger ikke love noe for å dømmes for å utnytte sin maktposisjon.

 

Høres ut som du leker hot potato og at mønsteret ditt er potensielt ødeleggende for din karriere selv om bomben enda ikke har gått av - hvis det du skriver stemmer.

Det skal vel bare ett varsel til før resten hiver seg på og ballen begynner å rulle.

 

Diagnose kan vel vanskelig noen komme med over et forum, men situasjonen høres for meg noe voldsom ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å få seg ett bra ligg en gang i jubelåret er det meste mange kan håpe på å få til, så jeg klarer ikke helt fatte hvordan i huleste all verden en sexavhengighet en gang skal kunne utvikle seg.

 

Men det er nå så.

 

Basert på det du skriver så virker det, som Invader Zim skriver, noe voldsomt. Spesielt hvis du har en posisjon med makt og innflytelse (det å være kjendis, eller inneha visse typer stillinger er i seg selv en maktposisjon) så er veien kort til anklager om å misbruke sin maktposisjon. Enten fordi du selv faktisk ikke er bevisst hvor stor påvirkning du har på unge kvinner som ønsker å slå seg opp og frem i din bransje, eller fordi du kommer utfor en hevngjerrig person.

 

Adferden din er definitivt høyrisiko, så spørsmålet er vel i hvor stor grad du ønsker å endre den. 



Anonymous poster hash: c17cf...601
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Må du onanere og få utløsning flere gang om dagen også, eller er det bare sex med andre du er "avhengig" av?

 

Skryter du av det til andre, eller holder du det for deg selv hvor mange du ligger med?

 

Jeg mistenker at det egentlig er et behov for bekreftelse som er underliggende, altså en egen usikkerhet. Er du trygg på deg selv og har dannet deg verdier, så er det meningsløst å kaste bort all den tid det faktisk tar på å skaffe seg et ligg. 

 

For å finne ut hvordan vi kan hjelpe deg så må vi finne ut hvor problemet ligger. Jeg tror ikke løsningen er å finne en nymfoman som står redo for sex til alle døgnets tider, men jeg kan ta feil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234

Det virker som at du har kommet inn i en sirkel som det kan være vanskelig å bryte. Siden jobben din gir deg muligheten til å ha seksuelle relasjoner med mange damer. På en annen side er dette «tomme forhold», siden du ikke får så mye fornuftig ut av dem.

 

Det er ikke lett å gi råd her, men du bør bli flinkere til å sette grenser for deg selv. Dersom du føler at dette ikke gir deg noe, utenom seksuelle gleder.

På en annen side, kan det tenkes at disse damene egentlig ikke er interessert i et forhold med deg. Men i hvilke muligheter dette kan gi på lang sikt, siden du jobber med kjendiser.

 

Det kan være at jeg bommer fryktelig her, men det var bare en tanke som slo meg.

Lenke til kommentar

Hvis det forstyrrer med livet ditt så kan du kalle det en avhengighet - hva du er avhengig av er heller usikkert, som nevnt ovenfor så er det kanskje ikke sexen i seg selv som er målet?

Du sier selv at dette kan ødelegge for deg TS. Klart dette er ett problem du burde se nøyere på og prøve å finne hjelp, hvis du ikke vil snakke med psykolog eller lignende så kan det å søke etter forum hvor folk snakker om det samme, hvor de deler utfordringer og hva som har hjulpet for dem, hjelpe deg å endre mønster. En psykolog vil ikke fikse deg, det er det du som må gjøre uansett ved å sette grenser for deg selv og jobbe gjennom problemene dine som har ført til at du tar destruktive valg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...