Gå til innhold

Anmeldelse: SimCity (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bildene som har dårlig oppløsning eller virker det som at detaljene på bakkenivå er ganske dårlig, litt foggete :p

 

Uansett liker Sim City så blir og teste dette ut.

 

 

(edit) My bad leste ikke siste sitatene

 

monsteret ser ut som det kom rett fra Spore Xp

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Hva skjer med grafikken? Jeg trodde et halv sekund at jeg hadde havnet inn i en 3DS review :S

 

Gjorde en tabbe da jeg screencappa. Kompresjonen ødelegger litt, men bildene er indikative. Spillet er pent på ultra, fremdeles pent på high.

 

Oppdatering: Har nå lagt ut nye bilder uten den vemmelige kompresjonen. Alle bildene er nå tatt på høyeste mulig setting i 1920x1080 i Fraps.

Endret av Arodem
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er verdt å merke seg at hver enkelt sim på gaten bor i et bestemt hus i byen, og hver av dem har en bestemt mening om hvordan byen er, alt etter som hvordan de bor - feks om en skolebuss skaper køproblemer rundt der simmen bor, kan du trykke på han mens han er ute og hander, og han vil fortelle deg at han ikke liker det

Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke anmelderen slaktet grafikken mer? Sammenligner man med SimCity 4 så er jo dette et gedigent tilbakesteg. Sjekk ut byningene som ligger ute på Simtropolis. De er jo faktisk ganske realistiske. Så kan man se på screenshoten med Godzilla lengre opp her og lure på hvorfor de har gått så i fullstendig feil retning.

 

Dette minner mer om et barnespill hvor grafikken er barnevennlig og realisme overhodet ikke er satt i fokus. UTROLIG SKUFFENDE!

Lenke til kommentar
Selv om spillet ikke ser noe spesielt bra ut skal jeg nok "skaffe" det :p
Lykke til med å "skaffe" det. :p Kan bli vanskelig å spille det når det må være på nettet hele tiden. Hvorfor ikke heller skaffe det på vanlig måte? SimCity har aldri handlet om grafikk, og kommer heller aldri til å gjøre det. ;)

 

Fordi du ikke bryr deg om at grafikken i det nye simcity er ganske så crap, så handler ikke simcity om grafikk?

Lenke til kommentar

Forhåndsbestilte dette på Origin for isch 5 måneder siden og har sittet ytterst på datastolen de siste ukene. Jeg trodde det skulle komme i morra så ble litt lei meg når jeg så at det ikke var tilfellet. ;p

 

Spillet blir nok uansett en oppgradering fra alt tidligere. Det blir sikkert fett. Jeg håper bare at "communityen" får lage egenproduserte bygninger som man kan legge til. Ellers hadde det vært fett om man kunne bygd militærebaser og fått kriga litt om man ville det over nettet. Kanskje med noen enkle strategier og mål som for eksempel: slå ut romfartsenteret i den x-regionen" Gledes uansett til å leke gud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

8/10, men ikke et negativt ord i anmeldelsen? Ok.

 

Litt vanskelig å se helt hvordan spillet er i forhold til SimCity 2000. For meg virker det som du kan bare ha knøttsmå, spesialiserte byer og blir påtvunget å være online? I tillegg har de klatta på dette Facebook-greiene sine, for ikke å snakke om achievements i hytt og gevær. Jeg sitter egentlig bare og venter på iOS-anmeldelsen.

 

Synes egentlig anmeldelsen ikke ga et spesielt godt inntrykk av hvordan spillet egentlig er. Sitter igjen med flere spørsmål enn svar.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar
Fordi du ikke bryr deg om at grafikken i det nye simcity er ganske så crap, så handler ikke simcity om grafikk?
Det var da voldsomt? Jeg svarte jo ikke deg engang?

 

No offence, bare lurer på hvorfor du påstår at grafikken i simcity ikke er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...