Gå til innhold

Anmeldelse: LEGO Marvel Super Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne anmelderen kan ikke være en tegneserie-fan av Marvel ihvertfall.

 

Jo, det kan han. :) Skal forsåvidt innrømme at jeg ikke sluker alt som finnes av Marvel-serier, men jeg har alltid vært stor tilhenger av figurene og universet Stan Lee og Jack Kirby var med på å skape. Likevel synes jeg ikke det faktum at jeg er fan skal overskygge at spillet til syvende og sist er helt OK.

 

Er ikke 5/10 litt lavt om det som er å utsette er at konseptet er litt oppbrukt? Fikk inntrykk av at spillet i seg selv var ålreit, enda jeg er nok ikke i målgruppen.

 

5/10 betyr at spillet er helt middels, intent mer eller mindre.

Lenke til kommentar

 

Er ikke 5/10 litt lavt om det som er å utsette er at konseptet er litt oppbrukt? Fikk inntrykk av at spillet i seg selv var ålreit, enda jeg er nok ikke i målgruppen.

 

Så call of duty skal få 10/10 fordi skytemekanikken fungerer? Du kan faktisk ikke gi ut samme spille for alltid og forvente god karakter :p

Enig her. Noen spill får slakt fordi de ikke gjør noe nytt. Andre spill hylles for det. Makes sense, no?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig her. Noen spill får slakt fordi de ikke gjør noe nytt. Andre spill hylles for det. Makes sense, no?

 

En oppskrift kan bare brukes så mange ganger før det begynner å føles repetitivt. Når den følelsen kommer er veldig individuelt, meb så lenge det står i artikkelen så kan jo spilleren ta et valg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...