Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på hva disse fetisjene går i, fordi i mitt hodet et det sannsynligvis er det sikkert ikke så uvanlig som du tror. Grunnen til at du kanskje tror du er alene, er fordi så mange er flaue over fetisjene sine, selv om det ikke er noen grunn til å være flau. Mange skammer seg over ting som de ikke trenger :)

 

Kan nok ikke si nøyaktig hvilke fetisjer det dreier seg om, av diverse grunner. Nei, jeg er medlem i ett forum hvor det er andre med samme fetisj, så jeg vet at jeg ikke er alene, men jeg er bare som nevnt meget skeptisk til og finne en jente som ikke har disse fetisjene eller fetisj i det hele tatt.

 

Du sier du der, før var skammen helt uutholdig etter hvert som man blir mer og mer sikker, og snakker med andre om det, og da mener jeg profesjonelle, så forsvinner mye av skammen.

 

Det virker som samlet sett her, så er det at man må finne ei jente med samme fetisj, at det er det enkleste, i tillegg til og gå på møter med flere som har de samme fetisjene. Flere ting her som jeg tror blir vanskelige, men eneste utvei, for min del, virker det som om at det beste er og finne en jente med samme fetisjer.

 

Anonymous poster hash: ca24f...b35

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I en ideell verden finner vi en partner som liker alt vi liker, men det er jo sjeldent det er tilfellet.

 

Med all skam og fordommer vi får trykket ned i halsen fra vi er barn så er det jo også mange som omtrent ikke har noen seksuelle preferanser.

(Jeg er klar over at ordet "fetish" strengt tatt betyr seksuell tiltrekning mot noe som i utgangspunktet ikke er seksuelt, men jeg tror at de fleste av oss er enige om at fetish i dagligtale brukes om alt som man har et "overfokus" på ifbm seksuell tenning).

 

Som nevnt er det nok mer vanlig enn mange tror. At folk liker å bli pissa på, forskjellige former for ydmykelse osv.

 

Du skriver jo som anonym så jeg ser ikke helt problemet med å være tydelig med mindre det omhandler barn og i såfall vil diskusjonen fort skifte fokus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du skriver jo som anonym så jeg ser ikke helt problemet med å være tydelig med mindre det omhandler barn og i såfall vil diskusjonen fort skifte fokus.

Hvis jeg skal tippe, så dreier det seg om AB/DL (Adult Baby/Diaper Lover) – voksne mennesker som liker å kle seg og rollespille som barn i diverse aldre. Det er en fetisj som pleier å vekke ganske sterke reaksjoner hos folk som ikke har et voksent forhold til seksuelle fantasier.

 

TS: hvis jeg har rett, så vet jeg at det finnes flere som deler den fetisjen. Mange av dem finnes på FetLife, og det finnes også helt egne forum for det. Du er altså i så fall ikke alene.

Lenke til kommentar

I en ideell verden finner vi en partner som liker alt vi liker, men det er jo sjeldent det er tilfellet.

 

Med all skam og fordommer vi får trykket ned i halsen fra vi er barn så er det jo også mange som omtrent ikke har noen seksuelle preferanser.

(Jeg er klar over at ordet "fetish" strengt tatt betyr seksuell tiltrekning mot noe som i utgangspunktet ikke er seksuelt, men jeg tror at de fleste av oss er enige om at fetish i dagligtale brukes om alt som man har et "overfokus" på ifbm seksuell tenning).

 

Som nevnt er det nok mer vanlig enn mange tror. At folk liker å bli pissa på, forskjellige former for ydmykelse osv.

 

Du skriver jo som anonym så jeg ser ikke helt problemet med å være tydelig med mindre det omhandler barn og i såfall vil diskusjonen fort skifte fokus.

 

Beklager at jeg ikke har nevnt dette før nå, men dette har selvsagt ikke noe med og gjøre noe mot andre! Dette går kun utover meg selv, og ingen andre.

Viktig og presisere dette, før det blir for mye spekulasjoner.

 

Nei jeg velger uavhengig om jeg er anonym her eller ei og ikke skrive hva det er. Egentlig som nevnt forskjellige grunner til det. Dere kan spør om hva dere vil, men jeg kommer ikke til og nevne hva fetisjene går ut på.

 

Men ønsket bare og nevne at jeg hadde fetisjer grunnet at jeg ser for meg at det er det som har satt en liten stopper for at jeg ikke har hatt forhold. Har vært på vei til noe, men da er det jeg som har tolka signaler feil, da jeg jo naturlig nok er helt elendig når det komme til forhold og den type ting.

 

 

Anonymous poster hash: ca24f...b35

Lenke til kommentar

Jeg vil også legge til en ting: Jeg har også tenkt på når det kommer til med forhold, at jeg er redd for at viss jeg finner meg ei jente, vi har det fint i x antall år, så er det jo ingenting som hindrer henne i og forlate meg til fordel for noen andre.

Når er jeg uansett ikke i den situasjonen, men jeg mener når flere skiller seg for tiden som har vært gift i gjerne 15-20 år, hvor sikker er man da?

Tenk alt det man legger i ett forhold, nei jeg kjenner ikke til alt, og da gjerne etter så mangen år, og at alt da kan bare forsvinne.

 

Noen sier at slik er det og leve, men i det minste nå som jeg er alene, så vet jeg nøyaktig hva jeg kommer hjem til, og at jeg kun har meg selv.

Men igjen, toegget sverd, skulle selvsagt ønsket og prøvd forhold også :p



Anonymous poster hash: ca24f...b35
Lenke til kommentar

Man er aldri sikker.

Med mindre man lever under etter et oldtids religiøst regime hvor den ene parten eier den andre så vil de aller fleste forhold ryke før eller senere.

 

Det er ikke noe galt med å gå fra hverandre.

Derfor er det bare en fordel å ha gjort dette noen ganger før det virkelig gjelder så man lærer at det ikke er så farlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg vil også legge til en ting: Jeg har også tenkt på når det kommer til med forhold, at jeg er redd for at viss jeg finner meg ei jente, vi har det fint i x antall år, så er det jo ingenting som hindrer henne i og forlate meg til fordel for noen andre.

Når er jeg uansett ikke i den situasjonen, men jeg mener når flere skiller seg for tiden som har vært gift i gjerne 15-20 år, hvor sikker er man da?

Tenk alt det man legger i ett forhold, nei jeg kjenner ikke til alt, og da gjerne etter så mangen år, og at alt da kan bare forsvinne.

 

Noen sier at slik er det og leve, men i det minste nå som jeg er alene, så vet jeg nøyaktig hva jeg kommer hjem til, og at jeg kun har meg selv.

Men igjen, toegget sverd, skulle selvsagt ønsket og prøvd forhold også :p

 

Anonymous poster hash: ca24f...b35

 

 

Det høres ut som det verste som kan skje er at du havner der du er nå igjen. Hvis du inngår et forhold og det til slutt skjer, så nyt det mens det varer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...