Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel og på leting, letingen går dårlig.


Anbefalte innlegg

Er en gutt i starten av 20 årene. Vil beskrive meg som blid, sosial, hyggelig, pliktoppfyllende og alt det der. Er i en periode hvor livet til de fleste er i mye endring vil jeg tro. Har selv gått ut av militæret og begynt på sivile studier. Begge er noe jeg har gledet meg veldig til, selvom planen var å fortsette i Forsvaret men grunnet skade har ikke det vært mulig, kanskje senere. 

 

Uansett tiden i militæret har vært supert, mange nye mennesker man har fått bekjentskap til. Det ga og det tok. Var borte opptil 10 uker borte om gangen, noe som ikke var et problem i seg selv men da jeg kom hjem til mor og far ble det til at det kun var familien å dra hjem til mer eller mindre med tiden. Vennene fra oppveksten sluttet å kontakte meg og når jeg kontaktet de var de opptatt med andre ting.

 

Har i dag gode venner fra studier og militæret men i ferier og fridager drar de hjem til sitt. Jeg derimot blir igjen og jobber, trener og det er vel stort sett det.  Merker fort til ensomheten da jeg også er singel og aldri hatt kjæreste. Tiden i Forsvaret har også gjort at ulike "kandidater"/ flørt har faded bort.

 

Er veldig sosial og har absolutt ikke vansker med å komme i kontakt med mennesker og bli likt. Har begynt å dra oftere ut på byen for å finne enten den rette eller kun ett ligg for å få bedre selvtillit og selvbilde, høres kanskje rart ut.. Ja er villig til å strekke meg så langt som å bli søndagskjæreste med en fin og hyggelig jente, selvom beste utfallet ville vært kjærester på heltid. Men bare det at noen setter pris på meg er noe jeg tror jeg lengter etter. Men jeg får det ikke til, jeg tenker for mye da jeg har en framstilling om at det er mye skuespill og psykologi bak det hele(?) Vil påstå at jeg har vanlig utseende men mistenker at kompisene mine er kjekkere enn meg fra halsen og opp, men jeg er bedre fra halsen og ned da jeg trener en god del, men det veier tydeligvis ikke opp haha.

 

Blir stadig kjent med pene, hyggelig jenter på studiet osv men de forblir venner eller føler jeg at jeg roter det til da jeg ikke vet hvordan og når man kan prøve å ta steget videre når vi har funnet en god tone.

 

Tror oppi all "elendigheten" er nærhet gjennom et kvinnemenneske løsningen.

Er kanskje ikke så mye diskusjon, men hadde behov for å lufte tankene.

 

Noen fler som er i samme båt eller har vært det? Hva skal til for å finne den rette eller ligg på byen og hva gjør en feil? De siste gangene har jeg hatt "senket" hode enn tidligere noe som absolutt ikke er bra. Vil så klart ikke haste med det å finne meg hva som helst, men likevel.



Anonymous poster hash: 3eec4...0fe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søndagskjæreste? Har ikke hørt om før. Hvor får man det? Hadde vært perfekt for meg ettersom jeg har det veldig travelt.

 

Når gjorde du sist et virkelig fremstøt mot en jente da? Og hvordan utartet det seg?

 

Mitt generelle tips er å være så sosial som mulig. Si ja til alle invitasjoner. Studer hjemmefra og ikke les hjemme. Alt som får deg ut. Prøv å bryt komfortsonen din. Det er da du vokser.

 

Ellers har jeg høvlet over plenty av jenter på byen og selv om det kan være en god del nyanser og finesse involvert på et høyere nivå, så kan det reduseres til noe så enkelt som selvtillit og det som følger av det. Fucking go for it, dude. Har du ikke selvtillit, så 'fake it' og tenk hvordan en mann med selvtillit ville oppføre seg.

 

En selvsikker mann som vet en ting eller to om kvinner vil for eksempel tenke og anta følgende:

 

- At hun er interessert og har lyst å bli kjent med han.

- At hun har lyst til å ha sex i kveld.

- At han er en flott fyr for henne at hun skal være heldig om hun får en sjanse.

- Generelt litt cocky.

 

Osv. 

 

En ting kan jeg garantere deg og det er at det er du som mann som må lede henne hele veien til sengs, så det skjer sjeldent av seg selv. 

 



Anonymous poster hash: 1abe5...9ae
Lenke til kommentar

Gjør stort sett fremstøt hver gang jeg er på byen og får ofte napp men de glir av kroken. Enten fordi gutta cockblocker, jeg roter det til eller at jeg treffer wierd jenter.

 

Har en tendens til at det blir en kamp mellom oss gutta (kompisene mine) om å stjele jentene fra hverandre.

 

Sist dro vi på nach hos en kompis og jeg jeg dro med en jente ditt fordi hun var mer gira på nach enn å dra hjem til meg.. ente opp med at hun klina med en annen kompis av meg. Gidder ikke å når jenta veksler mellom flere..

 

 

Helgen før dette dro jeg med en hjem men hun la seg med klær på og med ryggen til.. Hun ble til frokost og dro hjem. Dette er en av de snåle jentene jeg nevnte tidligere..  Hvem drar hjem til noen uten intensjoner? haha

 

Tar det med humor men begynner å bli litt håpløst.

 

 

 



Anonymous poster hash: 3eec4...0fe
Lenke til kommentar

 

Har en tendens til at det blir en kamp mellom oss gutta (kompisene mine) om å stjele jentene fra hverandre.

 

Sist dro vi på nach hos en kompis og jeg jeg dro med en jente ditt fordi hun var mer gira på nach enn å dra hjem til meg.. ente opp med at hun klina med en annen kompis av meg. Gidder ikke å når jenta veksler mellom flere..

 

Men hva faen..

Man tar da ikke å kliner med en dame en kamerat har tatt med fra byen? det er ikke en person jeg ville kalt kamerat iallefall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er helt enig. Men det har seg sånn at de som virkelig er kompis har dame eller drar sjeldent ut pga trening og skole i fokus og dermed blir de ikke med på byen. Trening og skole har egentlig stått i fokus for meg og, men i det siste har suget etter dame kommet mer og mer.

 

Burde kanskje satse på en annen arena, men hvor treffer man damer hvor ting kan skje litt fort, kommer ikke på andre steder enn på byen. Vil jo si at mange drar på byen med intensjon for å faktisk få seg noe eller bli kjent med nye mennesker.

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 3eec4...0fe
Lenke til kommentar

 

 

Er helt enig. Men det har seg sånn at de som virkelig er kompis har dame eller drar sjeldent ut pga trening og skole i fokus og dermed blir de ikke med på byen.

 

Disse damene til kompisene dine, de har ikke noen venninner som de kunne hooket deg opp med da?

En date i edru tilstand er et mye bedre grunnlag for et forhold enn å drive å plukke opp drita fulle pikkjegere på byen.

Inviter a hjem og lag en middag fra scratch, legg from noen forslag til ting dere ka gjøre som f.eks en gåtur i marka der dere kan prate å bli bedre kjent. Spør når dere er tilbake om du skal åpne en flaske vin og sette på en netflix film dere kan chille til om a ikke alt sitter å gnukker deg på fanget.

 

Byen er generelt sett en dårlig arena når det kommer til forhold, en arena der alle har en drita full party fasade som man blir "kjent" med. Da er det bedre å vise seg frem sånn man egentlig er om man leter etter noe langvarig.

Lenke til kommentar

Du er mye på trening, mest sannsynlig på samme tidspunkt. Du finner fort andre som har noe ala samme timeplan.

Si hei/smil til de, gutter og jenter. Da får du etterhvert utvidet nettverket med folk som har samme interesser, og BOM så møter du drømmedama på senteret, kantina, fest med trenings-kompiser, forelesning av at du kjenner igjen noen fra senteret som har ei venninne.

Så dropp headsettet/mobilen og ta heller litt tørrsnakk mellom settene, så kommer dama snart. :ph34r:  :ninja:

Lenke til kommentar

Interessant, men du prøver kanskje for hardt?

Men det virker ikke som om denne one night stand greia er noe for deg, du savner jo nærhet, en å gjøre ting med og kosing!

Redd one night stand bare vil såre deg.

 

Men hvis du virkelig vil ha ei jente, noe det virker som du vil, bør du vurdere å melde deg på en nettdatingstjeneste. Der har du jenter som vil ha et fast forhold (iallefall de fleste søker dette), så da har dere begge sjansen til å snakke og bli kjent, gå på dater, osv.

 

Du er fortsatt veldig ung, så ville ikke stresset. Jeg var 19 da jeg fikk min første kjæreste, og det skjedde altså helt tilfeldig ved at jeg skrev en post på et nettforum om pc. Så svarte han og vi kom i snakk og hadde mye tilfelles. Vi var sammen i nesten 5 år før det ble slutt.

 

Men nå er jeg singel og nyter det, og tar ting som det kommer. Men prøv nettdating, der har dere jo samme formål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...