Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

 

 

Ser ingen problrmer Med at man ikke har en drøss med sexpartnere. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk er så opptatt sv hvor mange sex partnere man har, folk må slutte å være overfladiske. Personlig er jeg midten sv tyve årene og en sex partner, kunne ikke brydd meg mindre. Og du blander til og mred inn at man ikke er oppegående hvis man har få sex partnere, her over analysere du veldig.

mente bare at noe må ha gått litt galt om du ikke har hatt sex før du ble opp i 20'årene om det ikke er et bevisst valg. 

 

 

Men det er jo et delvis bevisst valg? Du kunne jo forsøkt deg på det tidligere om du absolutt ville.

 

AtW

 

joda, forsåvidt, men frykten overvant vel lysten den gang da. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

flere ting jeg kommer på: 

 

Tror ikke hun (eller jenter flest) vil se det som en attraktiv ting at jeg var jomfru første gang. De fleste burde ha hatt endel sex før de er blitt 24 år om de er relativt normale oppegående mennesker.

 

Nei, bare nei. Slutt med slik tull, det har ingenting med "oppegående" eller "normal" å gjøre at de fleste/ mange har hatt sex før 24 år. Det går nok mer på sexpress i samfunnet. De fleste relativt normale oppegående mennesker bør ikke tenke på eller bry seg om at du var jomfru ved den alderen.

 

Slutt å tenk, du fucker bare med ditt eget hode nå. Men det er jo ikke lett å slutte når man har begynt.... Bare si det rett ut, eventuellt så kan du sende det på en melding (kanskje bedre). Skriv at hun var den første, sitt å vurdere om du skal sende den i en halvtime eller 15, trykk på send i et random øyeblikk av kortslutning og se hva som skjer. Da er du ferdig med det og kan ta livet som det faller seg :)

 

Edit; Leif er en kul fyr.

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært sammen med ei jente nå i 1 mnd og hun lurer skikkelig på hvor mange sexpartnere jeg har hatt. Hun har selv sagt at hun har vært med 6 stk og sa det uten noe mer om og men. Det som er litt vanskelig er at hun er 19 år og jeg er 24. Jeg hadde ikke hatt sex med noen andre før henne (ikke vært i forhold heller), men det var lite som tydet på det første gangen vi hadde sex. Teorien kunne jeg godt før jeg satt i gang og alt gikk meget bra. 

 

Jeg vet at det ofte er mer "attraktivt" for jenter om gutter er mer erfaren og jeg tror det vil innvirke negativt om jeg sier at hun var min første. Jeg har ikke lyst å lyve om dette heller, men hun har laget en ganske stor sak av dette etter hvert og inntil videre har jeg sagt at det ikke er så viktig hvor mange man har hatt sex med. 

 

En annen faktor er at jeg tror at hun vil prate med sinne venninner om hvor uerfaren jeg er og at dette blir spredt rundt omkring, noe jeg helst vil unngå. Ja, jeg liker å tenke litt lengre frem i tid og vet at de fleste jenter snakker sammen om ting som dette f.eks i lystig stemning på jentekveld etc. 

 

Om jeg drar en hvit løgn her og nå og sier 5-15 sex-partnere, så må jeg jo følge opp på senere tidspunkt med: hvem det var, hvor lenge vi var ilag, hvordan ble det slutt. Da blir det løgn på løgn på løgn. Det er vel heller ikke så bra for tilliten i forholdet.

 

Aner ikke hvilken vei jeg skal gå. noen hendige tips å få?

 

 

Fortell sannheten. 

Jeg kallte meg jomfru igjen når jeg hadde testet meg for sykdommer før jeg traff han siste, så jeg sa ikke hvor mange jeg hadde hatt, for testen viste at jeg var frisk, og da følte jeg at det ikke har noe som helst betydning. Dessuten kunne jeg alltid ønske at jeg bare hadde hatt en hele livet. Har aldri ønsket å ha flere enn en sexpartner. 

Lenke til kommentar

 

...

Fortell sannheten. 

Jeg kallte meg jomfru igjen når jeg hadde testet meg for sykdommer før jeg traff han siste, så jeg sa ikke hvor mange jeg hadde hatt, for testen viste at jeg var frisk, og da følte jeg at det ikke har noe som helst betydning. Dessuten kunne jeg alltid ønske at jeg bare hadde hatt en hele livet. Har aldri ønsket å ha flere enn en sexpartner. 

Litt rart å råde han til å fortelle sannheten, bare for å i neste setning skrive at du selv løy, for så å forsvare det.

 

Hva om han alltid har ønsket å ha 20 sexpartnere? Da kan han jo bare si det. Det har jo ikke noe betydning. Han er jo frisk.

 

 

Til TS: Det er helt riktig at mange jenter ønsker en erfaren mann som kan tilfredsstille dem seksuelt. Derfor kan det være en ekstra tiltrekningskraft. Men i ditt tilfelle, hvor du allerede har hatt sex med jenta flere ganger, så vet hun allerede hvor god eller dårlig du er i sengen. Dessuten er hun allerede interessert! Det har ingenting å si lenger... Hun bryr seg ihvertfall ikke om hvor mange tidligere jenter du har tilfredsstilt om du faktisk ikke kan tilfredsstille henne!!!

 

Finnes også nok av mannfolk som har hatt mange partnere, men kun har hatt sex et fåtalls ganger med hver. Gjerne oftest på fylla. Tror du virkelig de er guder i sengen? Øvelse gjør mester, og jo bedre du kjenner en jente, jo enklere er det å tilfredsstille henne. Hvis hun ikke har hatt faste partnere over lengre tid tidligere vil du sannsynligvis snart bli den beste sexpartneren hun har hatt. Så lenge du faktisk prøver å lære deg å kjenne hun, og ikke roter rundt i blinde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

...

Fortell sannheten. 

Jeg kallte meg jomfru igjen når jeg hadde testet meg for sykdommer før jeg traff han siste, så jeg sa ikke hvor mange jeg hadde hatt, for testen viste at jeg var frisk, og da følte jeg at det ikke har noe som helst betydning. Dessuten kunne jeg alltid ønske at jeg bare hadde hatt en hele livet. Har aldri ønsket å ha flere enn en sexpartner. 

Litt rart å råde han til å fortelle sannheten, bare for å i neste setning skrive at du selv løy, for så å forsvare det.

 

Hun skriver da at hun kaller seg selv jomfru, ikke at hun er det, hun sa ikke til sin neste sexpartner om hvor mange hun hadde ligget med, bare en state of mind ting.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...