Gå til innhold

Russland eller USA - Hvem ville vunnet i krig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm :hmm:

Basert på hvilke kriterier? Missil-angrep eller bakke-personell?

Jeg er overbevist om at USA er teknisk overlegne (og kanskje taktisk), men russerne har enorme mengder med bakke-personell.

 

Dog, tror jeg at Russland og USA hadde trykket på hver sin røde knapp og poff, så var det gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Le så mye du vil, jeg driter i hvor mye du ler.

 

Og sånn til fakta USA gikk ikke inn i Irak for å hjelpe Irak, de gikk ditt for å ta (stjele) oljen til Irak.

 

Hvorfor ellers skulle USA inn i Irak?

 

Siden ikke Russland og andre land ikke er så olje-avhengige så innvaderer de ikke alle slags land med masse olje i midtøsten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Le så mye du vil, jeg driter i hvor mye du ler.

 

Og sånn til fakta USA gikk ikke inn i Irak for å hjelpe Irak, de gikk ditt for å ta (stjele) oljen til Irak.

 

Hvorfor ellers skulle USA inn i Irak?

 

Siden ikke Russland og andre land ikke er så olje-avhengige så innvaderer de ikke alle slags land med masse olje i midtøsten.

 

Hva har dette med saken og gjøre (i bold)?

Trådens navn er land A vs land B.

 

Kan du ikke svare på det folk spør deg om?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Det er vell sånn at USA også har hjernevaska alle med og fortelle hvor sterke de er.

 

Hvorfor Russland er bedre enn USA

 

 

1. De er kaldblodige, ikke redd for å dø, noe som USA er.

2. Går ikke inn i land og kommer med påstander om at det landet driver og produserer atomvåpen i hemmelighet.

3. Vet hva som er galt og rett.

4. Allierer seg med land som er verdt å alliere seg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vell sånn at USA også har hjernevaska alle med og fortelle hvor sterke de er.

 

Hvorfor Russland er bedre enn USA

 

 

1. De er kaldblodige, ikke redd for å dø, noe som USA er.

2. Går ikke inn i land og kommer med påstander om at det landet driver og produserer atomvåpen i hemmelighet.

3. Vet hva som er galt og rett.

4. Allierer seg med land som er verdt å alliere seg med.

 

1. Så, du tror at hvis Russland og USA kriger mot hverandre at et land som dyrker "for land and country", er redde for å dø? Selv om det hadde vært USA/Russland mot Danmark, så hadde danskene kjempet med ALT di har!

 

2. Er dette et argument?

 

3. HAHA! RUSSLAND, den mest korrupte stormakten, med VLADIMIR PUTIN i spissen vet hva som er rett og galt!! Du kan ikke være gammel, siden du ikke husker hva som skjedde i Georgia nylig!

 

4. Så Iran og India er mektige allierte (vet det er flere tulleland)?! OG, hva har dette med USA vs Russland og gjøre?

 

 

Ikke få meg til å grine sånn serr!

 

Det er USA som er den mest korrupte stormakten!

 

Les denne her så skjønner du hvorfor!

http://www.dagbladet.no/2012/01/28/nyheter/utenriks/texas/usa/skole/19982574/

 

Det er vel du som må vokse opp?

Lenke til kommentar

Ikke få meg til å grine sånn serr!

 

Det er USA som er den mest korrupte stormakten!

 

Les denne her så skjønner du hvorfor!

http://www.dagbladet.no/2012/01/28/nyheter/utenriks/texas/usa/skole/19982574/

 

Det er vel du som må vokse opp?

 

Seriøst, tuller du?

Russland er viden kjent for å drepe motstand mot sin egen stat. Både journalister, homofilie og opposisjonsledere blir drept nesten daglig?!

Dog, jeg vet at USA har mye korrupsjon. Det er et land som er gjennomsyret av "den rike mann bestemmer".

 

Ellers, tror jeg du bør se denne filmen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0T4xW69lpvc

 

I "krigen" imot Georgia, brukte Russland leiesoldater uten tilhørighet til et flagg for å bedrive et regelrett folkemord.

Lenke til kommentar

Du har aldri tenkt på hva USA har gjort?

 

1.Være den første til å bruke atombombe under 2. verdenskrige forså å skade og drepe millioner av mennesker i Japan?

2. True Iran med militært angrep, bryr seg i hva andre land driver med.(USA har vel godt tom for olje igjen?)

3. Urinere på taliban-lik.

 

Tilbakestående dritt samfunn sier jeg bare.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg skal se på den filmen, fin trailer og!

 

Har du noen andre krigsfilmer? Og nå er jeg ikke ironi! :)

 

Ikke få meg til å grine sånn serr!

 

Det er USA som er den mest korrupte stormakten!

 

Les denne her så skjønner du hvorfor!

http://www.dagbladet.no/2012/01/28/nyheter/utenriks/texas/usa/skole/19982574/

 

Det er vel du som må vokse opp?

 

Seriøst, tuller du?

Russland er viden kjent for å drepe motstand mot sin egen stat. Både journalister, homofilie og opposisjonsledere blir drept nesten daglig?!

Dog, jeg vet at USA har mye korrupsjon. Det er et land som er gjennomsyret av "den rike mann bestemmer".

 

Ellers, tror jeg du bør se denne filmen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=0T4xW69lpvc

 

I "krigen" imot Georgia, brukte Russland leiesoldater uten tilhørighet til et flagg for å bedrive et regelrett folkemord.

 

 

Piece of shit! Americans are the biggest war crimers and all world know it! Long live Russia! Greetings from Serbia!!

 

Toppkommentar på video-traileren fra en person.

Den fikk vel rundt 30 likes..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har aldri tenkt på hva USA har gjort?

 

1.Være den første til å bruke atombombe under 2. verdenskrige forså å skade og drepe millioner av mennesker i Japan?

2. True Iran med militært angrep, bryr seg i hva andre land driver med.(USA har vel godt tom for olje igjen?)

3. Urinere på taliban-lik.

 

Tilbakestående dritt samfunn sier jeg bare.

 

Selvfølgelig vet jeg hva USA har gjort! Men du har jo tydeligvis ingen innsikt i hva Russland har gjort/gjør!

 

1. USA bombet Japan med A-bomben før moderne krigs-konvensjoner etc. ble undertegnet. Vi snakker nåtid!

 

2. Så det du prøver å si er at du vil at slike mennesker skal få slike våpen?

 

3. Henviser til den filmen igjen. Dog dette er helt uakseptabelt uansett hvilket land/religion/stamme/fylke/folkeslag du representerer!

 

4. Så i bunn og grunn hater du bare USA pga. di er tilbakestående? Ingen land er perfekt, ikke Norge, ikke USA, ikke Russland etc. En ting jeg skal love deg, er at du hadde elsket å dra dit!

 

5. Er du russer selv?

Lenke til kommentar

 

Piece of shit! Americans are the biggest war crimers and all world know it! Long live Russia! Greetings from Serbia!!

 

Toppkommentar på video-traileren fra en person.

Den fikk vel rundt 30 likes..

 

Haha, lenge siden jeg lo så godt av en tråd. 30 likes på Youtube sier alt, Russland MÅ være overlegne USA!

 

Av rein nysgjerrighet, hvor gammel er du trådstarter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har aldri tenkt på hva USA har gjort?

 

1.Være den første til å bruke atombombe under 2. verdenskrige forså å skade og drepe millioner av mennesker i Japan?

2. True Iran med militært angrep, bryr seg i hva andre land driver med.(USA har vel godt tom for olje igjen?)

3. Urinere på taliban-lik.

 

Tilbakestående dritt samfunn sier jeg bare.

 

Selvfølgelig vet jeg hva USA har gjort! Men du har jo tydeligvis ingen innsikt i hva Russland har gjort/gjør!

 

1. USA bombet Japan med A-bomben før moderne krigs-konvensjoner etc. ble undertegnet. Vi snakker nåtid!

 

2. Så det du prøver å si er at du vil at slike mennesker skal få slike våpen?

 

3. Henviser til den filmen igjen. Dog dette er helt uakseptabelt uansett hvilket land/religion/stamme/fylke/folkeslag du representerer!

 

4. Så i bunn og grunn hater du bare USA pga. di er tilbakestående? Ingen land er perfekt, ikke Norge, ikke USA, ikke Russland etc. En ting jeg skal love deg, er at du hadde elsket å dra dit!

 

5. Er du russer selv?

 

1. Selfølgelig gjorde de det? hvorfor? for å skremme andre land med at de har atomvåpen.

 

2. Slike mennesker? Det er vel egentlig USA som ikke burde hatt atomvåpen? De er den egentlige trusselen, som sagt de er den første til å bruke atomvåpen i krig.

 

3. ?

 

4. Nei, les lenger opp i tråden så skjønner du hvorfor.

 

5. Nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...