Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.2


Spirre

Anbefalte innlegg

De minnebrikkene lignet litt på HyperX.. Si at jeg tar feil..

8788332[/snapback]

neida slapp av. det var noe RD-ram mener jeg å huske. den maskina var vel en p3 1000mhz. tror den funka også. slim dvd spiller hadde den også. funker ikke nå lenger i alle fall :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Jeg har noen knusefilmer på youtube, men kanskje best å ikke reklamere for slikt... :ph34r:

 

Ellers kjørte jeg på en gammel Compaq alt-i-ett-maskin med en gammel Volvo for noen år siden. Skal si det hagla deler, og plastgrill gitt.

 

(Edit: Jeg hadde 80km/t ved sammenstøt). :!:

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

For 1,5 år siden lagde vi en liten rørbombe av et kobberrør (tykt gods) med "skrukork." Korken borret vi hull til lunte i, og røret fylte vi med krutt fra rødfis. Jeg vil anslå at volumet var ca. 10-15 cl.

 

Man skulle tro at noe slikt smalt ganske kraftig, men resultatet var et dypt, kraftig drønn. Vi lette i 20 minutter etterpå for å finne igjen dekselet (metall), som var blåst av og hadde landet i skogen 70-80 meter i luftlinje fra "ground zero".

 

Her er noen bilder av resultatet. Beklager kvaliteten, men jeg var fortsatt ganske skjelven da jeg tok disse:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og til slutt et bilde av en sau som var blitt ganske slapp i fisken etter å ha blitt hengende med hodet fast i et gjerde (EID):

 

 

 

EDIT: JEG KAN IKKE ANBEFALE NOEN Å GJØRE DETTE, ETTERSOM EN SLIK EKSPLOSJON POTENSIELT KAN GI ALVORLIGE SKADER.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar
VEl vel, Har ikek akkurat brukt bly, men på ung. skolen hadde vi tredje etasje som tillholdssted. En 21 tommer data skjerm i nabo rommet fikk smake hellene på bakken xD skal si det sa: " PANG! *gnistre*" Har aldri ledd så mye i mitt liv :tease:

Jøss :D

Litt lengre historie da? :D

 

 

 

 

Vi var inne i den siste måneden i 10 klasse, og fant ut at vi måtte ødlegge litt mer på skolen!:p B-klassen hadde kjøpt en brukt 21 tommer skjerm, fordi de vanlige skoleskjermene var så små! En dag da bestemte vi oss for å løfte den til viduet og kaste den ned! ;) Så, ja.. Det var det vi gjorde :p I ettertid kunne det vært litt farlig om noen under oss hadde åpna ett vindu og fått en 21 tommer på full vei ned tvers igjennom ruta xD hahahha!

Men men, alt i alt... that made my day!

Endret av Shamru
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

faktisk så var det 2stk 80gb disker og en på 40gb :) og ja vi var veldig klar over det.

 

den ene 80gb disken var kaputt da. jeg var en smule iritert på den da den hadde savegames til D2 LoD, hvor jeg hadde samla opp items etter et par års spilling. heldigvis hadde jeg begynt med guild wars på det tidspunktet, så det var ikke så kjipt som det kunne ha vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...