Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Har et lite spørsmål her angående membership..

I fjor kjøpte jeg membership, running membership, trekkes fra kontoen hver måned.

Så, når for et par dager siden tenkte jeg å prøve å logge inn igjen etter rundt 2-3 måneder uten RS. Da har jeg ikke membership lengre?!

 

Så, hvordan får jeg det tilbake? :S

Har mange memberting, og har ikke plass til å legge dem i banken. er jo 64 slots for unmember, og siden jeg var member, hadde jeg jo mange memberting :p

Så, jeg har jo noe på meg, og noe i "bagen"...

Hvordan blir jeg kvitt dette/få tilbake member? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et lite spørsmål her angående membership..

I fjor kjøpte jeg membership, running membership, trekkes fra kontoen hver måned.

Så, når for et par dager siden tenkte jeg å prøve å logge inn igjen etter rundt 2-3 måneder uten RS. Da har jeg ikke membership lengre?!

 

Så, hvordan får jeg det tilbake? :S

Har mange memberting, og har ikke plass til å legge dem i banken. er jo 64 slots for unmember, og siden jeg var member, hadde jeg jo mange memberting :p

Så, jeg har jo noe på meg, og noe i "bagen"...

Hvordan blir jeg kvitt dette/få tilbake member? :p

Når du har vært member og har masse memberting kan du ikke gjøre annet enn å droppe tingene, eller selvfølgelig få tilbake membershipet ditt. Membership får du tilbake ved å gå inn på hovedsiden til RS og account management. Du finner det fort :p

 

Hva heter du, og hvilken CB lvl er du? :)

Lenke til kommentar
Hei. Spiller av og til, men har et spørsmål. Hva er clue scroll?

Clue Scroll er ett rare drop, altså at et monster dropper det en sjelden gang iblant. Du får en serie med hint hvor du må enten grave, gjøre emote eller noe slikt, og tilslutt når du er ferdig får du en kiste med loot, noe som kan være meget så verdifull (Nå: 30mill) :D

 

EDIT: nellemannen, CB 93. Noen som vil gjøre no barrows sammen?

Jeg gjør barrows når jeg trenger penger. :) Add meg, så skal vi nå se hva vi får til. :D Jeg er endel "større" enn deg, så det hender at jeg går endel fortere også, men for all del. Om vi er på samme verden, kan vi alltids gå ilag. :)

 

fullscreen er awesome

Agreed. Fullscreen er herlig, spesielt lys/skygger syntes jeg blir meget pent å se på. Selv om jeg dog syntes det er endel vanskeligere å spille med fullscreen, men det er vel bare en vanesak. :)

 

 

Alle add meg da, så skriver dere til meg. :D For tiden er jeg sikkert enten å cooker/firemaking. Har gått fra 79 cooking og 54 firemaking til 84 cooking og 70 firemaking på en dag. Det går såå fort :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...