Gå til innhold

Skal NAV gi penger til utviste kriminelle utlendinger?


Anbefalte innlegg

Sikkert ikke noe hindring for Frp og andre populister, -er bare å hive dem ut i fallskjerm eller smugle dem inn.

 

Hva er løsningen din da? Skal vi være trygdekontor for hele midt-østen? Det er mye som kan blir gjort her. For det første så kan man la NAV kontakte politiet i slike tilfeller. For det andre burde det være langt bedre samarbeid mellom departementer her i Norge, som gjør at istedenfor at NAV skal betale for denne personen i 2-3 måneder, så kan de heller bruke de pengene for å få ham ut. (problemet i denne saken er at personen ikke har råd til å dra hjem rett og slett)

 

Det er lett å kalle andre populister når man ikke har en løsning selv. Heldigvis innser også AP via vår arbeidsminister at dette er et stort problem også. Er AP populister her også?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ytterligere spørsmål,

 

* hvorfor ble ikke personen etter straffesaken, uttransportert av svenske myndigheter til hjemlandet?

 

Jævla godt spørsmål, men med AP i styret så tar vi inn all slags folk i dette landet.

 

Du er dessverre akkurat like populistisk som Frp, dvs. bare slenge ut floskler uten å forholde seg til realiteter.

 

Hvorfor skal vi gidde å bry oss om de etter vi har kastet de på hodet ut av landet? De skulle aldri vært i dette landet og er heldig de fikk være her, dermed det siste vi skal bry oss om er hvor de skal gjøre av seg i landet sitt osv.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jævla godt spørsmål, men med AP i styret så tar vi inn all slags folk i dette landet.

 

 

 

Hvorfor skal vi gidde å bry oss om de etter vi har kastet de på hodet ut av landet? De skulle aldri vært i dette landet og er heldig de fikk være her, dermed det siste vi skal bry oss om er hvor de skal gjøre av seg i landet sitt osv.

 

Føler du det virkelig så berittiget bare fordi du tilfeldigvis er født i Norge? Om vi går litt tilbake i historien er sjansen stor for at din slekt egentlig hører til sentral-europa. Dette er samenes område, så kom deg hjem du din jævla 14. generasjons-innvandrer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Huh? Slår opp i hva da?

 

Når ble samene det eneste urfolket i Norge?

 

Jeg har lest en del om bronsealder og steinalder, men aldri hørt at det var samene som var her først. Derimot så har jeg hørt at mye av Europas befolkning stammer fra Tyrkia.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Huh? Slår opp i hva da?

 

Når ble samene det eneste urfolket i Norge?

 

Jeg har lest en del om bronsealder og steinalder, men aldri hørt at det var samene som var her først. Derimot så har jeg hørt at mye av Europas befolkning stammer fra Tyrkia.

 

"I Norge er samene den eneste folkegruppen som er anerkjent som urfolk i politisk forstand, men det er og stilt krav fra kvenene om at de også skal få urfolkstatus"

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Urfolk

 

"Urbefolkning, opprinnelig befolkning i et område som er blitt erobret og kolonisert av andre folk. Betegnelsen har i de senere årene kommet til å erstatte ord som «innfødte», «primitive» og «naturfolk», da disse i stor grad ansees som etnosentriske og diskriminerende. Tilsvarende engelske betegnelser, indigenous, native og aborigine, har lang hevd som beskrivende uttrykk."

 

http://snl.no/urbefolkning

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Hva skjer i samfunnet idag? Hvordan har NAV utviklet seg til å bli et pengeuttak for utviste voldtektsforbrytere? Hvordan har NAV blitt et tilfluktssted for mennesker som ikke har noe i Norge å gjøre?

 

Jeg bryr meg ikke om partipolitikk og annet dritt, men her har Per Sandberg helt rett:

 

- Nå må vi slutte. Nå har det gått altfor langt med embetsverk, byråkrati og systemer. Dette svekker tilliten til hele systemet. Hva skal folk tro?

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10107821

 

På tide at NAV slutter å dele ut penger til en menneskegruppe bestående av kjeltringer og voldtektsforbrytere som de attpåtil skjuler fra politiet. Ønsker de å bygge seg en hær av kriminelle som de kan begå statskupp med? Er NAV blitt en hodeløs kylling som springer fra politiet mens mens olja spruter ut av halsen på den?

 

Alle som får penger fra NAV må oppfylle vilkårene som absolutt alle andre brukere. Skal man ha dagpenger må man ha tjent minimum 1,5 G (nesten 130000,-), man må være reell jobbsøker, man må dokumentere jobbsøkingsaktivitet, man må takke ja til det man bli tilbudt osv.

 

Her vil jeg tippe det er snakk om bostøtte, sosialhjelp, nødhjelp osv. Her er det bl.a sånn at selv om man utviser folk betyr ikke det at noen tar imot dem og i mellomtiden har NAV et ansvar. Det er litt som at en NAV klient mister ikke dagpengene om man får en parkeringsbot.

 

Sett i et større perspektiv, så skal norge over på islam som statsreligion, og islamske ekstremister er sånn sett de krigerne norge ønsker og de er derfor gode norske representanter. Spørsmålet er vel da når NAV vil fjerne støtten til kristne og andre ikke-muslimske NAV brukere som motarbeider statens mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...