Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Det er en fryd å se og høre Moxnes på talerstolen i Stortinget. Han er flink i opposisjon. Og det trengs virkelig, i disse tider.

 

Nå praktiserer du dobbeltmoral. Du kan ikke juble for statsborgerskap og så heie på opposisjonen.

 

Rødt, og flere andre på venstresiden, vil også ha dobbelt statsborgerskap.

 

Og selvsagt kan jeg heie på de i posisjon, om de kommer med gode forslag. Jeg er enig med Høyre i flere ting, til og med FrP har noen gode idéer.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

 

9GB til 199,-/mnd?

 

Jeg har Talkmore og betaler 279 for 3GB.

Har sånn kampanje i 2 mnder da eller noe, jeg husker ikke helt.

Får sikkert dyrere etter jul, men da nedgraderer jeg. Har wifi hjemme, wifi på bussen, wifi på jobb så trenger vel egentlig ikke så mye...

Jeg har talkmore selv, også kampanjetilbud. Betaler 199,- pr mnd for 15gb. Etter de to mnd skal jeg verve dama så får vi to gratis mnd. Etter det igjen skal jeg sjekke om konkurrenter har lignende kampanjer, så etterhvert få noen til å verve meg tilbake til Talkmore igjen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så digg.

Solgte bil privat sist i 2014, var et helsikes styr med eierskifteskjema, vognkort og omregistrering.

 

Tror dette ble siste gang jeg selger privat.

Gjøken som kjøpte den måtte jobbe svart i helga for å hoste opp resten av pengene, skulle ha meg til å ljuge på prisen i kontrakten for å hjelpe ham med forsikringspremien på bilen og kom på døra mi tre måneder senere og ville heve kjøpet, enda jeg spesifiserte klinkende klart i kontrakten av jeg frasa meg alt ansvar for bilen og at den var solgt med kjente feil som det var trukket av i prisen for.

 

Vinteren etter kom han og ville ha kvittering på vinterdekka.

 

Var visst et styr for han også stakkar, måtte flere ganger enn vanlig til psykologen sin fordi han hissa seg opp sa han selv.

 

Bilen jeg har nå skal jeg enten levere som innbytte eller beholde til den ramler fra hverandre.

Lenke til kommentar

Så digg.

Solgte bil privat sist i 2014, var et helsikes styr med eierskifteskjema, vognkort og omregistrering.

 

Tror dette ble siste gang jeg selger privat.

Gjøken som kjøpte den måtte jobbe svart i helga for å hoste opp resten av pengene, skulle ha meg til å ljuge på prisen i kontrakten for å hjelpe ham med forsikringspremien på bilen og kom på døra mi tre måneder senere og ville heve kjøpet, enda jeg spesifiserte klinkende klart i kontrakten av jeg frasa meg alt ansvar for bilen og at den var solgt med kjente feil som det var trukket av i prisen for.

 

Vinteren etter kom han og ville ha kvittering på vinterdekka.

 

Var visst et styr for han også stakkar, måtte flere ganger enn vanlig til psykologen sin fordi han hissa seg opp sa han selv.

 

Bilen jeg har nå skal jeg enten levere som innbytte eller beholde til den ramler fra hverandre.

Oh shit. Dette er grunnen til at jeg har kjøpt 9 biler i livet mitt, men aldri solgt en eneste en. Har vraket alle sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...