Gå til innhold

Hosting og nysing på kollektivtransport


Kakeshoma

  

39 stemmer

  1. 1. Bør det være straffbart å spre basilusker på offentlig transport?

    • Ja
      7
    • Nei
      32


Anbefalte innlegg

Så dere syns det er helt uproblematisk å nyse og hoste rett ut i luften med masse folk rundt?

 

Vel, skal vi tenke på problematisk eller ei så er det en del andre ting som bør tas opp. Å ta på ting overfører masse greier så hvorfor kan vi ikke bare gjøre alt som har med fysisk kontakt ulovlig? Hvis du tenker på hva man puster inn så kan jeg forsikre deg om at host/nys er en av de minst ekle greiene i kollektivtransportlufta.

 

Var borti en bakteriefobijente en gang og hun ville ikke håndhilse, men å drikke av et glass bartenderen hadde tatt på var greit :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dere syns det er helt uproblematisk å nyse og hoste rett ut i luften med masse folk rundt?

Da skal jeg også slutte å holde meg for siden dere setter såpass pris på en dusj :)

 

Er forøvrig ganske sikker på at jeg postet i OT-baren, ikke Politikk og samfunn :D Men dere er herlig søte da.

Apoteket selger munnbind, skaff deg et sånt så er det løst for alle !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, virker som de i Asia tenker litt mer på andre enn her på fjellet.. Her lever jo folk i hver sin lille boble, akkurat som små barn som ikke ennå har skjønt at de ikke er senter i universet.

 

Håndhilsing er jo egenlig ganske ille det også når man legger merke til hvor mange som ikke vasker henda etter de har vært på do.

Syns Thai-hilsing er både er mer hygenisk, og mer respekfullt ettersom man ikke kan bruke håndtrykket som en hersketeknikk (Hei Trump) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...