Gå til innhold

[Løst] DIY - head phone jack til Iphone 7


G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den nederste videoen. Har liten erfaring med nyere ting fra Apple, men det virker mye mer rotete enn "klikk, klikk, ferdig, funker, flott" som det var for noen år siden. For ikke å snakke om at man ofte må kjøpe nytt dyrt ekstrautstyr hver generasjon fordi de absolutt skal forandre ting de ikke trenger å forandre. Så er adaptere noe piss.

 

Ikke det at de andre produsentene er veldig mye bedre og de har jo jekket prisene til Apple-nivå de siste årene. Man får ikke akkurat mer for pengene. Så den gamle regla om at Apple er så dyre gjelder ikke lengre :p

Lenke til kommentar

Postet dette mest for det der DIY-opplegget. Også så jeg de andre videoene tilfeldigvis. De er jo relaterte litt på sett og vis. Dette er sannheter presentert. Jeg er ikke noe spesiellt i mot Apple annet enn overprisingen deres.

 

Det eneste jeg eier av Apple-utstyr er et stort aluminiumstastatur med numerical pad (ordinært dyrt tastatur). Til gjengjeld så er dette det beste apple-produktet jeg vet om. Bruker det til daglig på Windows 10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...