Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post dine beste puppebilder


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller bare jenter rimelig desperat på oppmerksomhet, da de ikke har noe annet som trekker det enn kropp.

 

Mulig du har noe der Legit. Jeg tenkte bare med en gang på en kjerring som gjorde noe lignende på skolen vår. Hun sendte bilder av både ballongene og spilledåsa (der hun også viste annsiktet) til kjæresten sin på VGS. Denne kjæresten var så trofast og lojal at han sendte bildene til en kompis av seg også som hadde samme lojalitet som kjæresten hennes. Og vips var bildene rundt til alles telefoner. I og med at hun viste annsiktet på alle bildene så hadde hun lite å nekte for om folk skulle spørre.

 

Hun var knust stakkars jente :(

 

MEN FOR FAEN! Hun burde da ha tenkt seg to ganger og skjønt at dette kunne skje?

 

Ctrl + A

Endret av Humber
Lenke til kommentar
Småe pupper er også greit

 

post-195894-1261338779_thumb.jpg

 

Nei små pupper er ikke greit. Ser du på Discovery-channel? Da har du kanskje hørt utrykket "jo større jo bedre" :D Syns det passer inn her :!:

Bags of joy, om du skjønner hva jeg mener? Har du sett dama som står som modell for Cubus reklamen? Herregud :nei: Hun bruker liksom en A-cup og klarer ikke fylle den engang :( Ikke bra

Lenke til kommentar
Småe pupper er også greit

 

Nei små pupper er ikke greit. Ser du på Discovery-channel? Da har du kanskje hørt utrykket "jo større jo bedre" :D Syns det passer inn her :!:

Bags of joy, om du skjønner hva jeg mener? Har du sett dama som står som modell for Cubus reklamen? Herregud :nei: Hun bruker liksom en A-cup og klarer ikke fylle den engang :( Ikke bra

 

Takk for at du forteller oss hva som er riktig og galt! JA til pupper som er for store til at bæreren kan bruke klær og NEI til pupper som får plass i en t-skjorte!!!!!!1!one!

 

post-132912-1261346349_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...