Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unngå stille, flaue stunder?


Anbefalte innlegg

Ok, sittvasjonen er sånn: Jeg blir å få to hotte damer med meg hjem i morgenen (om du poster dette en annen dag, gjør ikke det noe, tips til andre ganger er fint og ha.)

Problemet mitt er at jeg (som er 14 år, så ikke begynn med sex vitser, seriøst, hold dere til emne) ser för meg masse flaue, stille stunder, siden dette er første gang jeg har med en jenter hjem. Vitser og dritt jeg hadde pratet med vennene mine, trur jeg ikke de samme vitsene eller temaene virker her :/. Hva man skal gjøre får å ungå dette? jeg er vanlighvis en ganske stille fyr :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Til å begynne med... ikke foksuer så veldig på at det er to "hotte" damer du har med deg, tenk på de som to venner, snakk til de som om du snakker med venner, slik oppleves du som en åpen og trivelig person og samtalene flyter enklere. Om dere ikke har planlagt noen aktiviteter kan det fort bli litt lite å snakke om, alt fra en god film til et enkelt kortspill fungerer utmerket slik at man ikke nødvendigvis trenger å snakke absolutt hele tiden.

 

Vær deg selv, men ta noen forbehold når det kommer til ting som grove vitser, ufinheter og lignende, de kan du gjerne holde for deg selv.

 

Smil og vær glad thumbup.gif det er ikke vær dag man får damebesøk :)

Endret av Kjetil..
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

som Kjetil.. skriver, om dere ikke har planlagt noe så kan det bli litt stille. En film gir ikke mye samvær annet enn at man sitter i samme rom og stirrer på en tv og det kan du like godt gjøre alene.

 

Kortspill kan jo fungere som et avbrekk og dersom du kan et de ikke kan, får du noe å prate om samtidig som du både får oppmerksomhet og praten raskt kan gå til andre ting.

 

Er det ikke eksamenstid nå da, burde jo gi noe å prate om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...