Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kommer nå ann på hva du liker evt er ute etter.

 

Alene luksus er digg da. Har hatt både hotell ferie og mer opplevelses ferie sjøl. en og annen gang er det veldig chill å ta inn på hotell og leve av roomservice og pay per view. Ladder opp batteriene skikkelig. Da er standarden på hotellet og rommeet ganske viktig.

 

Andre ganger stikker jeg inn og får med meg et standup show, en konsert eller en annen form for show. Da fungerer rommet mest som en base og da har beliggenhet en del mer å si.

Lenke til kommentar

Hotellprisene i London er relativt høye, selv for nokså dårlig standard. Så må man også regne med flybilletter, så tror ikke det blir billigere å dra til London enn Oslo, litt avhengig av hvor i landet man bor.

 

Jeg skal vedde at jeg kan sy sammen en pakke der du bruker like mye penger på en Londonreise som en oslotur. Ja, med noe dårligere standard, men det er jo opplevelsen han er ute etter...

Lenke til kommentar

Hadde klart det uten problem jeg også, men det er jo ikke noe poeng i å "sammenligne" et luksushotell og et motell. Ellers kan jeg stille meg bak forslaget om å ta en snartur til London, eneste er at jeg ikke er enig i at en tilsvarende tur til London er billigere.

Med tilsvarende mener jeg da sentral beliggenhet (du får jo egentlig ikke noe annet i Oslo, siden det er såpass lite i forhold til London) og like fint hotell med samme fasiliteter.

Lenke til kommentar

Helt for seg selv. hmmm. Jeg ville faktisk foreslå telt langt inni skauen med mye godt på lommelerke jeg da.. Evt så kunne du jo toure alle galleriene i byen :D Hvor ligger interessene?

 

Mnjaa må innrømme jeg liker mere komfort enn telt og mygg. Men har sin sjarm absolutt!!

 

kommer nå ann på hva du liker evt er ute etter.

 

Alene luksus er digg da. Har hatt både hotell ferie og mer opplevelses ferie sjøl. en og annen gang er det veldig chill å ta inn på hotell og leve av roomservice og pay per view. Ladder opp batteriene skikkelig. Da er standarden på hotellet og rommeet ganske viktig.

 

Andre ganger stikker jeg inn og får med meg et standup show, en konsert eller en annen form for show. Da fungerer rommet mest som en base og da har beliggenhet en del mer å si.

 

Noe forslag til hotell som ikke flår meg i Oslo eller? Ligget på raddison et par ganger. Bra rom der men ganske dyre da..

Lenke til kommentar

Hadde klart det uten problem jeg også, men det er jo ikke noe poeng i å "sammenligne" et luksushotell og et motell. Ellers kan jeg stille meg bak forslaget om å ta en snartur til London, eneste er at jeg ikke er enig i at en tilsvarende tur til London er billigere.

Med tilsvarende mener jeg da sentral beliggenhet (du får jo egentlig ikke noe annet i Oslo, siden det er såpass lite i forhold til London) og like fint hotell med samme fasiliteter.

 

Ja hadde vært konge med London tur. Men er så pes med flyet. Jeg flyr fra torp og må ta den j..la bussen inn til London da..

Men har finni meg et bra hotell ved victoria station. Ligget der et par ganger, rimelig og sentralt.

Lenke til kommentar

Hadde klart det uten problem jeg også, men det er jo ikke noe poeng i å "sammenligne" et luksushotell og et motell. Ellers kan jeg stille meg bak forslaget om å ta en snartur til London, eneste er at jeg ikke er enig i at en tilsvarende tur til London er billigere.

Med tilsvarende mener jeg da sentral beliggenhet (du får jo egentlig ikke noe annet i Oslo, siden det er såpass lite i forhold til London) og like fint hotell med samme fasiliteter.

 

Ja hadde vært konge med London tur. Men er så pes med flyet. Jeg flyr fra torp og må ta den j..la bussen inn til London da..

Men har finni meg et bra hotell ved victoria station. Ligget der et par ganger, rimelig og sentralt.

Når du flyr fra Torp, regner jeg med at vi snakker Ryanair. Min erfaring er at togbiletterne som selges på flyet, er billigere enn hvis du kjøper på stasjon. Hvis jeg husker riktig kostet de i 2009 ca £ 35 t.o.r. Du kan også kjøpe bilett på www.stanstedexpress.com til £ 27 t.o.r. til Liverpool street st.

Lenke til kommentar

Ja hadde vært konge med London tur. Men er så pes med flyet. Jeg flyr fra torp og må ta den j..la bussen inn til London da..

Men har finni meg et bra hotell ved victoria station. Ligget der et par ganger, rimelig og sentralt.

 

Som en annen sa her så kan du kjøpe billetter fra Stansted til Liverpool Street Station på flyet fra Torp.

Tror jeg betalte ca £60 for 2 pers tur/retur med Stanstedexpress. Også tok vi taxi fra Liverpool street til hotellet vårt som lå ved Victoria Station, det kostet ca £20 ;)

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Noe forslag til hotell som ikke flår meg i Oslo eller? Ligget på raddison et par ganger. Bra rom der men ganske dyre da..

 

Mja jeg bruker å bo på Thon sine hotell koster vel 895 eller noe sånt pr natt for enkelt rom. Anbefaler at du sjekker ut booking.com.

 

om du skal ha det for noe særlig under det i oslo så snakker vi ikke lenger om hotell egentlig, men om hostell og da kan du vel få et enkelt rom enda noen hundrelapper billigere. Dog veldig basic og fte kommer sengetøy som ekstra option :|

Lenke til kommentar

Noe forslag til hotell som ikke flår meg i Oslo eller? Ligget på raddison et par ganger. Bra rom der men ganske dyre da..

 

Mja jeg bruker å bo på Thon sine hotell koster vel 895 eller noe sånt pr natt for enkelt rom. Anbefaler at du sjekker ut booking.com.

 

om du skal ha det for noe særlig under det i oslo så snakker vi ikke lenger om hotell egentlig, men om hostell og da kan du vel få et enkelt rom enda noen hundrelapper billigere. Dog veldig basic og fte kommer sengetøy som ekstra option :|

 

Ja ligget på thon munch et par ganger minns å ha betalt rundt 8-900 kr for et dobbeltrom :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...