Gå til innhold

Kitchen Aid bra eller dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestilt meg Kitchen Aid kjøkkenmaskin som jeg har ønsket meg lenge, men etter det har jeg lest en del dårlig om den. Er det noen som har den og er fornøyd?

Husker noen tester vi kikket på da husfruen skulle ha en og KA var noe variable. Kenwood scorte derimot jevnt bra og det ble valget på et salg.

Lenke til kommentar

KichenAid er i seg selv OK nok, problemet er at man stort sett får *** funksjon og holdbarhet til ***** pris.

 

Selv er jeg mer tilhenger av klassisk Kenwood KM 630 med ***+ funksjon og **** holdbarhet til ***+ pris, evt KVL 6100 med ****funksjon og ****+ holdbarhet til ****-pris. Blir disse for store (noe man typisk finner ut de IKKE blrr der familien er fire eller flere og kjøkkenet arbeidslokale, ikke utstillingslokale) finnes også KVC3100 som er litt mindre og ****-funksjon/holdbarhet til ****-pris ut fra sin størrelse. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ankarsrum Assistent er godt brukt i 40 år. De oppgraderte fra 800w til 1500w for et år eller to siden, for å matche de andre, men jeg har 800w og den er kjempegod for å elte deig. Bosh er nok god også, men så lenge min Ankarsrum Assistent fungerer vil jeg bruke den, da den elter veldig godt!

 

Alltid sjekk hva den greier å elte med grov melblanding!

Endret av mellowman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...