Gå til innhold

its learning kult?


kornelen

Hva synes du om It's learning  

179 stemmer

  1. 1. Hva synes du om It's learning

    • Jeg synes det er veldig bra
      8
    • Jeg synes det er ganske bra
      32
    • Jeg synes det er sånn midt på treet
      46
    • Jeg synes det er ganske dårlig
      35
    • Jeg synes det er veldig dårlig
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ærlig, så kan det gå og dø for min del.

 

Skjønner ikke vitsen med det, annet enn at man leverer inn oppgavene sine hjemme.

 

Det finnes også en funksjon som heter e-post som er omtrent like greit. Jeg har muligheten til å bruke programmet, men jeg velger det som siste utvei, om jeg er litt for sen med en innlevering som skal leveres.

 

Nei, æsj, liker det ikke...

Lenke til kommentar

Enig med det meste her.

 

It's Learning har potensiale, men det meste er dårlig.

 

Epost-funksjonen kan ikke kommunisere med "the outer world" (kan altså bare brukes internt i It's Learning).

 

Prøve-funksjonen er jo elendig med tanke på sikkerhet - bare åpne wikipedia eller caplex i et annet vindu, så har du alt du trenger.

 

Innlevering av dokumenter er vel egentlig det eneste jeg bruker, og samtidig synes er bra.

Lenke til kommentar

Som noe man kan bruke for å levere inn oppgaver, samt dele på filer under prosjekter med andre folk, fungerer It's Learning greit. Det at lærere kan legge ut informasjon er også en fin funksjon, da It's learning kan fungere som referansepunkt for informasjon om ekskursjoner, planer, kommende prøver, osv.

 

Noen lærere tar dessverre det hele litt for alvorlig, og insisterer på å bruke It's Learning til alt. Det fungerer heller dårlig.

Lenke til kommentar

Det er greit nok, men bare idiotisk at halvparten av lærerne legger ut lekser og slikt der, mens resten skriver det på tavla. Jeg har hvertfall problemer med å holde orden da.. Har klaga på det.. Kjipt at det ikke går ann å kommunisere med folk i andre fylker og slikt gjennom det..

 

Edit: Og det er litt rotete, litt mange unyttige funskjoner for 95% av de som bruker det.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

It's Learning er det største vrølet som er innført i norsk skolesystem. Noe jeg gang på gang har påpekt til vår fylkesutdannings sjef. Men neida, ifølge hun så er det så bra å være digitalt.

 

Vel våkn opp, det er dritt og fungerer ikke.

 

:thumbdown:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...